تلاش ۴ساعته نجاتگران هلال احمر برای جستجو فرد مفقود شده در عنبرآباد

فرد میانسالی در روستای ازادگان عنبراباد در یک منطقه عشایری مسیر را گم می کند که با تلاش چهار ساعت گروههای امدادی پیدا می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد از تلاش ۴ساعته نجاتگران پایگاه مرکزی عنبرآبادبرای جستجوی فرد مفقود شده درروستای ازادگان خبر داد. اسحق آزادراخت بیان کرد: در […]

فرد میانسالی در روستای ازادگان عنبراباد در یک منطقه عشایری مسیر را گم می کند که با تلاش چهار ساعت گروههای امدادی پیدا می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد از تلاش ۴ساعته نجاتگران پایگاه مرکزی عنبرآبادبرای جستجوی فرد مفقود شده درروستای ازادگان خبر داد.

اسحق آزادراخت بیان کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن فردی ۴۰ ساله در دشت روستای آزادگان، بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه مرکزی جمعیت هلال احمر عنبرآباد به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به ۴ساعت تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در این عملیات افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه عملیات جستجو را آغاز و بالاخره بعد از ۱۵ کیلومتری پیمایش در روستای آزادگان (دشت عشایری )در ساعت ۱۸:۳۰ این فرد میانسال را باکمک نیروهای بومی پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: این فرد به همراه خانواده به منطقه عشایری در روستای آزادگان عزیمت کرده بود که از خانواده جدا شده و مسیر برگشت به روستا را گم می کند.




تلاش ۴ساعته نجاتگران هلال احمر برای جستجو فرد مفقود شده در عنبرآباد

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? تلاش ۴ساعته نجاتگران هلال احمر برای جستجو فرد مفقود شده در عنبرآباد