تلاش مردم و آتش‌نشان زرندی برای اطفای حریق انبار فرش + عکس

گروه استان‌ها – حادثه آتش سوزی روز گذشته در انبار فرش شهر زرند پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشانان مهار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از زرند ، حادثه آتش سوزی روز گذشته یک منزل و انبار فرش در خیابان اسدآبادی شهر زرند دو کشته و سه مصدوم به جای […]

گروه استان‌ها – حادثه آتش سوزی روز گذشته در انبار فرش شهر زرند پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشانان مهار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از زرند ، حادثه آتش سوزی روز گذشته یک منزل و انبار فرش در خیابان اسدآبادی شهر زرند دو کشته و سه مصدوم به جای گذاشت.

این حادثه که عصر روز گذشته آغاز شده بود پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشان تا شب مهار شد و به گفته مسئولان دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

مسعود مومنی‌فر مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در تشریح این حادثه اظهارداشت: همکاران بنده تمام تلاش خود را برای مهار آتش انجام دادند، اما این حادثه بسیار سخت و دشوار بوده و تجمع مردم در محل حادثه روند مهار آتش را برای آتش نشانان کند کرده بود.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اشاره به دلایل وقوع این حادثه بیان کرد: امروز دوشنبه هشتم آذرماه با حضور کارشناسانی از کرمان علت حادثه روز گدشته بررسی خواهد شد.

اعلام هشدار آتش‌سوزی عرصه‌های جنگلی در استان گلستان/آماده‌باش نیروها برای مقابله با حریق
یک آزمایشگاه در مشهد دچار حریق شد+تصاویر
جزئیات حریق در خانه پدری پرویز مشکاتیان؛ آتش‌سوزی عمدی بوده است

امین عرب پور مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از جان باختن دو شهروند زرندی در این حادثه خبرداد، گفت: این حادثه سه مصدوم هم داشت که مصدومان به کرمان اعزام شدند.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ی




تلاش مردم و آتش‌نشان زرندی برای اطفای حریق انبار فرش + عکس

منبع:تسنــیم
? تلاش مردم و آتش‌نشان زرندی برای اطفای حریق انبار فرش + عکس