تلاش برای جذب نیروهای متخصص در جمعیت هلال احمر

به گزارش نذیر کرمان،پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به چهارمحال و بختیاری و شرکت در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت در همه ایام برای خدمت رسانی به مردم آماده باش هستند، اظهار کرد: با حضور در تاسوعا و عاشورای حسینی برگ زرینی از خدمت […]



به گزارش نذیر کرمان،پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به چهارمحال و بختیاری و شرکت در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت در همه ایام برای خدمت رسانی به مردم آماده باش هستند، اظهار کرد: با حضور در تاسوعا و عاشورای حسینی برگ زرینی از خدمت رسانی ثبت شد.

وی افزود: از حضور حداکثر اعضا و کارکنان در اربعین حسینی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

کولیوند اضافه کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی با جذب و به کارگیری نیرو‌های متخصص جهت خدمت رسانی همه جانبه به جامعه هدف پیشرو و پیش قدم باشیم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در دی‌ماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر اضافه شود.

مسعود مثنوی در این نشست، اظهار کرد: در زمان ریاست پیرحسین کولیوند در جمعیت هلال احمر، نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم و مناطق سخت گذر در سراسر کشور صورت گرفت و خدمات ویژه‌ای در این مناطق انجام شد.

وی افزود: در حوزه ارائه دارو‌های تک نسخه‌ای خدمات مطلوبی به مردم در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

مثنوی به برگزاری یادواره ۶۸ شهید امدادگر استان، اضافه کرد: قرار است خیابانی با عنوان شهدای امدادگر در شهرکرد نامگذاری شود.

 پیرحسین کولیوند و هیئت همراه جهت شرکت در اولین یادواره ۶۸ شهید امدادگر چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر کردند.

نامگذاری یک خیابان در شهرکرد به نام شهداى امدادگر 

در سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان چهارمحال و بختیارى براى شرکت در اولین یادواره ۶۸ شهید این استان، یکى از خیابان‌هاى شهرکرد به نام شهداى امدادگر نامگذارى شد.

این یادواره در استقبال از کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ 


تلاش برای جذب نیروهای متخصص در جمعیت هلال احمر

منبع: بــرنا
? تلاش برای جذب نیروهای متخصص در جمعیت هلال احمر