تقدیر استاندار کرمان از تلاش‌های فراجا در تامین امنیت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان امروز ۱۴ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان دیدار و از حضور همه جانبه فراجا در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کرد. استاندار کرمان ضمن خداقوت به کادر انتظامی استان، به تنوع حوزه‌های ماموریتی فراجا پرداخت و گفت: گستردگی کرمان و تنوع تهدیدهای […]



نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان امروز ۱۴ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان دیدار و از حضور همه جانبه فراجا در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کرد.

استاندار کرمان ضمن خداقوت به کادر انتظامی استان، به تنوع حوزه‌های ماموریتی فراجا پرداخت و گفت: گستردگی کرمان و تنوع تهدیدهای موجود از قاچاق سوخت و مواد مخدر تا ماموریت‌های معمول انتظامی در رسیدگی به قتل، نزاع، سرقت و …، استان را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است.

محمدمهدی فداکار افزود: بسیاری از استان‌ها با معضل قاچاق سوخت و جابه‌جایی غیرمجاز اتباع خارجی مواجه نیستند در صورتی که استان کرمان در این زمینه مراقبت‌های ویژه می‌خواهد.

استاندار کرمان گفت: علی‌رغم تهدیدات استان، اما امکانات نیروی انتظامی به تناسب آن رشد نکرده و ظرفیتی‌ برای آن ایجاد نشده است، اما با این وجود تمام تلاش فراجا برای تامین امنیت پایدار در پهناورترین استان کشور و احساس امنیت و آرامش در جامعه به کار گرفته می‌شود.

همچنین سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در این دیدار گزارشی از اهم ماموریت‌ها و عملکرد فرماندهی انتظامی در استان ارائه داد و گفت: جمع کثیری از همکاران ما در اجرای ماموریت‌های خود و تامین امنیت جامعه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام


تقدیر استاندار کرمان از تلاش‌های فراجا در تامین امنیت

منبع: ایـسنا
? تقدیر استاندار کرمان از تلاش‌های فراجا در تامین امنیت