تفویض اختیار می‌تواند بهره‌وری را ارتقا دهد

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: تفویض اختیار به زیرمجموعه ها باعث ارتقاء بهره وری و افزایش سرعت می شود لذا باید بازنگری لازم برای تفویض اختیارات صورت گیرد. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز هشتم بهمن ماه در دومین جلسه کمیته بهره وری استان کرمان اظهار کرد: نصب سلول های خورشیدی در سقف مدارس، برای […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: تفویض اختیار به زیرمجموعه ها باعث ارتقاء بهره وری و افزایش سرعت می شود لذا باید بازنگری لازم برای تفویض اختیارات صورت گیرد.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز هشتم بهمن ماه در دومین جلسه کمیته بهره وری استان کرمان اظهار کرد: نصب سلول های خورشیدی در سقف مدارس، برای تولید برق و نصب آنتن را در مدارس اجرا کنید تا هم درآمد پایداری برای مدارس باشد و هم بخشی از مشکل استان حل می شود.

او ادامه داد: بدهی های دستگاه ها به دستگاه های خدمت سانی نباید به پایان سال موکول شود و برق هر دستگاهی که بدهی خود را نپرداخته است به جز دستگاه های دارای الزام، قطع کنید. بدهی نباید بماند و اگر این بدهی بالا رود دستگاه های خدمت رسان را دچار چالش می کند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقاء بهره وری تاکید کرد و افزود: از ظرفیت نوآوران و خلاقان برای اصلاح کارها در همه حوزه ها استفاده کنید، ضمن آنکه استراتژی ها را تعریف کنید.

او با بیان این مطلب که به کارها واقع گرایانه بنگرید، اظهار کرد: تفویض اختیار به زیرمجموعه ها باعث ارتقاء بهره وری و افزایش سرعت می شود لذا بازنگری لازم برای تفویض اختیارات صورت گیرد به طور مثال در جایی که امضای بنده الزام نیست، تفویض کنید. اما کارها باید در چهارچوب قانون انجام شود.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این جلسه گفت: مقرر بود که ۱۰ نقطه حادثه خیز تا پایان سال برطرف شود که در ۹ ماهه هفت نقطه آن انجام شده است.

غلامرضا نوری معاون فنی اداره کل راه آهن استان کرمان در این جلسه از برنامه ها و اقدامات اساسی ارتقاء بهره وری این اداره کل سخن به میان آورد و گفت: برای اتصال انبوه بار به شبکه ریلی، در حال حاضر ۳۴ کیلومتر از ۴۰ کیلومتر طول خطوط به بهره برداری رسیده است. از طریق این خطوط بار گندله و شمش اکنون در حال بارگیری و ارسال است.

علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: هیچ پروژه عمرانی و اقتصادی توسط هیچ دستگاه اجرایی بدون هماهنگی استانداری در دهه فجر به بهره برداری نرسد.

او با اعتقاد به این مطلب که شفاف سازی باعث افزایش بهره وری می شود، اظهار کرد: برخی کارها با برون سپاری، بهره ورتر می شوند.

انتهای پیام




تفویض اختیار می‌تواند بهره‌وری را ارتقا دهد

منبع: ایـسنا
? تفویض اختیار می‌تواند بهره‌وری را ارتقا دهد