تفرقه شما باعث نفوذ دشمن می‌شود

شهید «رحيم قادری اباذری» در وصیت‌نامه خود آورده است: اگر در بين شما جدايی به‌وجود آيد، دشمن از جدايی شما استفاده و در بين شما نفوذ می‌كند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «رحيم قادری اباذری» دهم‌ فروردين ۱۳۴۹، در روستا رابر از توابع‌ شهرستان بافت […]

شهید «رحيم قادری اباذری» در وصیت‌نامه خود آورده است: اگر در بين شما جدايی به‌وجود آيد، دشمن از جدايی شما استفاده و در بين شما نفوذ می‌كند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «رحيم قادری اباذری» دهم‌ فروردين ۱۳۴۹، در روستا رابر از توابع‌ شهرستان بافت زاده‌ شد. وی تا دوم ‌متوسطه درس خواند، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام در چهاردهم ‌اسفند ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت تركش، شهيد شد.

وصیت‌نامه «رحيم قادری اباذری» را در ادامه مرور می‌کنیم:
 
خدایا شربت شهادت را نصيبم گردان
با سلام و درود بر امام زمان مهدی موعود و با سلام و درود بر نايب برحقش امام خمينی و با سلام و درود بر شهيدان گلگون‌كفن اسلام كه با خون رنگين خود درخت اسلام را آبياری و شاداب كردند و با سلام و درود بر رزمندگان كفرستيز اسلام.
از خدايی آمرزش می‌خواهم كه جز او هيچ خدايی زنده و پاينده نيست و بسوی او به توبه باز می‌گردم.
بار خدايا هم اينكه كه اختيار و اراده‌ام در دست توست از تو می‌خواهم كه در صراط مستقيم هدايتم فرمايی و هر وقت كه وجودم از گناه و معصيت پاك گرديد و گناهانم را عفو و بخش كردی شربت شرافتمندانه‌ات شهادت را نصيبم گردان.
 
شهادتم از روی آگاهی و شناخت بوده است
پدر جان مي‌دانم برايم زحمات زياد كشيدی و رنج و سختی‌های فراوان متحمل شدی گرما و سرمای تابستان و زمستان را به جان خود خريدی تا مرا بزرگ كردي. پدرجان از تو پوزش می‌طلبم و از تو می‌خواهم كه مرا ببخشی چون نتوانستم برايت فرزند شايسته‌ای باشم و كاری برايت انجام دهم. پدر جان از شهادت من هيچ ناراحت مباش و بدان كه شهادتم از روی آگاهی و شناخت بوده است و كوركورانه عمل نكرده‌ام.
مادر جان اميدوارم كه مرا ببخشی چون زحمات غيرقابل شمارش برايم كشيدی و من می‌دانم كه از دست من هم ناراضی هستی و من نتوانستم فرزند خوبي برايت باشم. مادر جان يك سؤال از تو دارم آيا من عزيزترم يا علی‌اكبر حسين مادر حتما مي‌دانم می‌گويی علی‌اكبر حسين پس مادر جان برای من گريه مكن بلكه برای حسين و علي‌اكبر حسين گريه كن و همچنين ای مادر شما پنج پسر داريد و خمس آن‌ها را رد كرديد پس بدان كه فردای محشر در برابر سؤال حضرت زهرا شرمنده و سرافكنده نخواهی بود.
مادر جان از شهادت من ناراحت مباش و شيون و زاری مكن و نزد خدا دعا كن و از خدا بخواه كه خداوند اين قربانی بی‌قابل و ناچيز را از تو بپذيرد و صبر و بردباری را پيشه خود ساز، به‌ درستی كه خداوند با صابرين است.
 
به فرمان و دستورات امام امت عمل كنيد
ای برادرانم هميشه برای خدا و برای رضای خدا و در راه خدا و وجود خود را صرف كنيد و در كارهاي خير و نيكو پيش‌قدم باشيد و هميشه براي اين انقلاب خدمت كنيد. چون واقعا انقلاب، انقلاب حسين است. برادران عزيزم مرا ببخشيد چون نتوانستم برايتان برادر خوبی باشم. و وصيتم به شما خواهران عزيزم اين است كه برای من گريه و زاری نكنيد چون با گريه و زاری خود دشمن اسلام و دشمن دين و قرآن را شاد كرده‌ايد.
شما بايد مانند زينب و زينب‌گونه باشيد. شما ای اقوام و خويشاوندانم از شما می‌خواهم كه مرا ببخشيد و برايم نزد خدا دعا كنيد تا شايد خداوند هم مرا ببخشد و به فرمان و دستورات امام امت عمل كنيد و همچنين جبهه و پشت جبهه را فراموش نكنيد.
 
مبادا در بين شما تفرقه و جدايي بوجود آيد
شما ای مردم و امت شهيد پرور نماز را بر پای داريد و مبادا از نماز دوری جوييد و اگر از نماز دوري جوييد از خدا دور شده‌ايد و اگر از خدا دور شويد بدانيد كه به خشم و غضب خدا نزديك شده‌ايد و هميشه مساجد را پر نگه داريد.
هميشه با هم يكی و يك صدا باشيد مبادا كه در بين شما تفرقه و جدايی به‌وجود آيد، چون اگر در بين شما جدايي به‌وجود آيد دشمن از جدايی شما استفاده می‌كند و در بين شما نفوذ می‌كند و شما را به سادگي از بين می‌برد.
ای جوانان عزيز و برومند مبادا راه حسين و ياران حسين را فراموش كنيد و با حضور خود جبهه‌ها را گرم نگه داريد و لبيك گويان به  دانشگاه عشق الهي اين جبهه حق عليه باطل بشتابيد و اسلحه گرم شهيدان را از زمين برداريد و نگذاريد كه سلاح گرمشان سرد شود.
 
انتهای خبر/م




تفرقه شما باعث نفوذ دشمن می‌شود

منبع:آرمـان
? تفرقه شما باعث نفوذ دشمن می‌شود