تعیین تکلیف پل‌های آسیب دیده محور شریانی زهکلوت به ایرانشهر

فت فتو/کرمان با پیگیری های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، قراداد بازسازی و ترمیم محور شریانی و احداث سه دستگاه پل در محور رودبار جنوب به ایرانشهر منعقد شده و دردستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان قرار گرفته است. به گفته منصور شکرالهی، […]

فت فتو/کرمان با پیگیری های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، قراداد بازسازی و ترمیم محور شریانی و احداث سه دستگاه پل در محور رودبار جنوب به ایرانشهر منعقد شده و دردستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان قرار گرفته است.

به گفته منصور شکرالهی، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، فرآیند مناقصه و انتخاب پیمانکار برای احداث و بازسازی پل های جمهوری، کلان ظهور و اجرای واریانتهای مربوطه درحال برگزاری است که پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش فت فتو، بازسازی پل بن رود درمحور فنوچ به کتیچ که از پل های بین مرز جنوب استان کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان است نیز، با همت و همکاری “شکرالهی” و “درخشان” نمایندگان جنوبی این دو استان پهناور، قرارداد احداث آن منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام




تعیین تکلیف پل‌های آسیب دیده محور شریانی زهکلوت به ایرانشهر

منبع: ایـسنا
? تعیین تکلیف پل‌های آسیب دیده محور شریانی زهکلوت به ایرانشهر