تعرفه‌‌گذاری محصولات کشاورزی نگران‌کننده است

فردای‌کرمان – گروه جامعه: فرماندار جیرفت از تعرفه‌گذاری محصولات جالیزی از جمله سیب‌زمینی و پیاز ابراز نگرانی کرد و گفت:«باید نسبت به این موضوع که در فصل برداشت مشکل‌ساز می‌شود،چاره‌اندیشی شود». احمد بلندنظر همچنین با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در شهرستان،بیان کرد:«علیرغم اقدامات انجام شده برخی از پروژه‌ها تعطیل هستند که برای اقتصاد و […]

فردایکرمان – گروه جامعه: فرماندار جیرفت از تعرفه‌گذاری محصولات جالیزی از جمله سیب‌زمینی و پیاز ابراز نگرانی کرد و گفت:«باید نسبت به این موضوع که در فصل برداشت مشکل‌ساز می‌شود،چاره‌اندیشی شود».

احمد بلندنظر همچنین با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در شهرستان،بیان کرد:«علیرغم اقدامات انجام شده برخی از پروژه‌ها تعطیل هستند که برای اقتصاد و اشتغال یک تهدید جدی است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی در جلسۀ شورای اداری شهرستان جیرفت که با حضور استاندار کرمان برگزار شد،با اشاره به تعطیلی کارخانه لبنیات پگاه با ظرفیت ۲۰ تن افزود:«این واحد تولیدی با ۲۱ ایستگاه جمع‌آوری شیر سهم بسزایی در امنیت غذایی داشته که از تیرماه سال قبل از مدار خارج شده است».

بلندنظر از بلاتکلیفی پست فوق‌توزیع میانچیل و پست سیار سرجاز انتقاد کرد و گفت:«در این زمینه هنوز کاری انجام نشده و پست سیار سرجاز که تابستان امسال دچار مشکل شده،هنوز اصلاح و تعمیر نشده است».

وی روند اشتغال شهرستان را رو به رشد اعلام کرد و با تاکید بر همکاری بانک‌ها،خاطرنشان کرد:«لازم است بانک‌ها در زمینۀ اشتغال همکاری بیشتری داشته باشند».

فرماندار جیرفت همچنین با اشاره به مشکلات زیرساخت‌های آموزشی،گفت:«در حوزۀ آموزش و پرورش تعداد کل فضاهای آموزشی ۳۳۰ باب با بیش از ۴۸ هزار دانش‌آموز است که با توجه به قدمت ساخت مدارس،۵۰ واحد آموزشی نیاز مبرم به بازسازی دارند». /پ




تعرفه‌‌گذاری محصولات کشاورزی نگران‌کننده است

منبع:خبر کرمان
?

تعرفه‌‌گذاری محصولات کشاورزی نگران‌کننده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی