تعرفه‌های دور دوم انتخابات دریافت شده است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تعرفه‌های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دریافت شده و طبق جدول زمانبندی تا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ سومین جلسه ستاد انتخابات استان ناظر به دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران […]



رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تعرفه‌های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دریافت شده و طبق جدول زمانبندی تا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ سومین جلسه ستاد انتخابات استان ناظر به دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با محوریت میز پشتیبانی ستاد انتخابات در محل دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد.

رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در این جلسه عنوان کرد: تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده و طبق جدول زمان‌بندی با هماهنگی کمیته استعلامات و حراست ستاد انتخابات و کمیته‌های پشتیبانی و سیاسی تا فردا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت معیوب نیز جمع‌آوری و توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات رفع مشکل شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: به لحاظ توجیهی و آموزشی، نشستی ویژه مدیران و معین‌های شهرستانی حوزه‌های انتخابیه، رابطان و سربازرسان خواهیم داشت.

جلالی خاطرنشان کرد: ناظر به هر حوزه انتخابیه نیز یک اطلس آماده شده و موارد و مسائلی که فرمانداران در روز جمعه هشت تیر و دور اول انتخابات با آن مواجه بودند را مرور و رفع مسائل خواهیم داشت.

انتهای خبر/م


تعرفه‌های دور دوم انتخابات دریافت شده است

منبع:آرمـان
? تعرفه‌های دور دوم انتخابات دریافت شده است