تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده است 

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تعرفه‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دریافت شده و طبق جدول زمانبندی تا فردا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد.  رحمان جلالی امروز ۱۱ تیرماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده و طبق جدول زمانبندی با هماهنگی کمیته استعلامات […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تعرفه‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دریافت شده و طبق جدول زمانبندی تا فردا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد. 

رحمان جلالی امروز ۱۱ تیرماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده و طبق جدول زمانبندی با هماهنگی کمیته استعلامات و حراست ستاد انتخابات و کمیته‌های پشتیبانی و سیاسی تا فردا در اختیار حوزه‌ها قرار می‌گیرد. 

وی بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت معیوب نیز جمع‌آوری و توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات رفع مشکل شده‌اند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: به لحاظ توجیهی و آموزشی، نشستی ویژه مدیران و معین‌های شهرستانی حوزه‌های انتخابیه، رابطان و سربازرسان خواهیم داشت. 

جلالی افزود: ناظر به هر حوزه انتخابیه نیز یک اطلس آماده شده و موارد و مسائلی که فرمانداران در روز جمعه هشتم تیر و دور اول انتخابات با آن مواجه بودند را مرور و رفع مسائل خواهیم داشت. 

انتهای پیام 


تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده است 

منبع: ایـسنا
? تعرفه‌های تمام حوزه‌های انتخابیه دریافت شده است