تضییع حقوق کارگران زغال‌سنگ را پیگیری می‌کنم | اخبار استان کرمان

حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور گفت: تضییع حقوق کارگران زغال‌سنگ را به‌طور جدی و با قوه قضاییه پیگیری می‌کنم. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شورای اداری شهرستان راور با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل آموزش […]



حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور گفت: تضییع حقوق کارگران زغال‌سنگ را به‌طور جدی و با قوه قضاییه پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شورای اداری شهرستان راور با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل راهداری، مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر کل بهزیستی، مدیر کل کمیته امداد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با محوریت بررسی مسائل و مشکلات راور برگزار شد.

شهباز حسن‌پور در این نشست با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان راور گفت: آمار اشتغال زیبنده مردم راور نیست و باید تمامی دستگاه‌ها جهت مرتفع نمودن مشکل اشتغال جوانان کمر همت ببندند.

وی ادامه داد: شهرستان راور ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد، باید رفع موانع و تسهیل امور تولید‌کنندگان و صنعت‌گران را با اهتمام ویژه‌ای دنبال کنیم تا بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال فراهم شود.

حسن‌پور همچنین در این نشست گفت: شرکت زغال‌سنگ استان کرمان در حق کارگران کم لطفی و کوتاهی کرده و قطعا ترک فعل شرکت زغال‌سنگ را اعلام و از طریق مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه موضوع ترک فعل و تضییع حقوق کارگران زحمتکش معادن زغال‌سنگ را به طور جدی پیگیری خواهم کرد.

انتهای خبر/کمساری


تضییع حقوق کارگران زغال‌سنگ را پیگیری می‌کنم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تضییع حقوق کارگران زغال‌سنگ را پیگیری می‌کنم