تضعیف کنندگان جمهوری اسلامی از جنس انقلاب نیستند

کرمان_امام جمعه کرمان گفت: جنس انقلاب ما تبیین است و آنها که ساختار را می شکنند و جمهوری اسلامی را تضعیف و در کشور سیاه نمایی می کنند از جنس انقلاب نیستند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه جنس انقلاب، […]



کرمان_امام جمعه کرمان گفت: جنس انقلاب ما تبیین است و آنها که ساختار را می شکنند و جمهوری اسلامی را تضعیف و در کشور سیاه نمایی می کنند از جنس انقلاب نیستند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه جنس انقلاب، جنس تبیین است و باید مراقبت و مواظبت کنیم که جریان اصیل انقلاب همچنان کار خود را پیش ببرد گفت: آنها که ساختار را می‌شکنند و جمهوری اسلامی را تضعیف و در کشور سیاه نمایی می‌کنند، خط تخریب و خلاف اخلاق اسلامی را پی می‌گیرند و به اخلاق دینی و روحیه و روان مردم خیانت می‌کنند از جنس انقلاب نیستند.

وی افزود: شاید برخی در دوران انتخابات شعارهای هنجار شکن و ساختار شکن ندهند، اما وقتی بر اریکه قدرت برسند شعارهای ساختار شکن بدهند که انقلاب ما در سطح بالا این را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه این خط انحرافی است و خط نظام و انقلاب نیست گفت: خط اصلی انقلاب، خط تبیین می‌باشد که صراط مستقیم جریان سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران است و باید مواظب باشیم چه کسانی در این خط حرکت می‌کنند و آنها را تقویت کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، با اشاره به اینکه کسانی که در خط تخریب می‌روند و به ظاهر شعارهای انقلابی می‌دهند از جنس انقلاب نیستند تصریح کرد: قرار نیست با تخریب، توهین، افترا، شایعات دروغ، نشر اکاذیب و از صحنه بیرون کردن افراد به اسم دفاع از انقلاب، کار را پیش ببریم و اگر کسانی در این خط قرار گرفتند بدانید دلسوز و از جنس انقلاب نیستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید مراقب و مواظب باشیم که هم در شناسایی کسانی که در این خط و خطوط حرکت می‌کنند، دچار شک و تردید نشویم و هم افرادی را که این خط و خطوط را پیگیری می‌کنند و در این راه و خط قدم می‌گذارند، چه کسانی هستند و چه وظیفه‌ای در قبال آنها داریم.

کد خبر ۶۱۲۹۳۷۵


تضعیف کنندگان جمهوری اسلامی از جنس انقلاب نیستند

منبع: مــهر
? تضعیف کنندگان جمهوری اسلامی از جنس انقلاب نیستند