تصویب ۳۲ مصوبه در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۳۲ مصوبه در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان از ابتدای امسال خبر داد. مسلم مروجی فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در گفت و گو با فت فتو با این توضیح که از ابتدای سال‌جاری  ۵ جلسه رفع موانع تولید با […]

فت فتو/کرمان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۳۲ مصوبه در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان از ابتدای امسال خبر داد.

مسلم مروجی فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در گفت و گو با فت فتو با این توضیح که از ابتدای سال‌جاری  ۵ جلسه رفع موانع تولید با ۳۲ مصوبه در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری جنوب کرمان تشکیل شده است، افزود: بیشترین مصوبات در زمینه های رفع معوقات بانکی، تأمین سوخت و مالیات می باشد.

 مروجی فرد اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۵۳۶ مصوبه برای حل مشکلات طرح ها و واحدهای جنوب کرمان عمدتا در خصوص حل مشکلات بانکی و استمهال طی ۱۹ جلسه رفع موانع تولید اخذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از  سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای اقتصادی در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری جنوب کرمان خواست اگر  در حوزه سرمایه گذاری خود با مشکل روبرو هستند،  از طریق سامانه ستاد تسهیل به آدرس https://tashil.stsm.ir ثبت نام کرده و برای پیگیری موارد و رفع مشکلات خود به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام




تصویب ۳۲ مصوبه در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? تصویب ۳۲ مصوبه در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان