تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس کرمان

در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرمان نرخ کرایه سرویس مدارس کرمان در سه بخش خودرو شخصی، ون و مینی‌بوس بررسی و تصویب شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» امروز در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر به موضوعات متعددی پرداخته شد. یکی از موضوعات  بررسی […]



در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرمان نرخ کرایه سرویس مدارس کرمان در سه بخش خودرو شخصی، ون و مینی‌بوس بررسی و تصویب شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» امروز در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر به موضوعات متعددی پرداخته شد.

یکی از موضوعات  بررسی شده در این جلسه موضوع کرایه سرویس مدارس بود.

منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی در این رابطه بیان کرد: با حضور نمایندگان شرکت‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی جلسه‌ای در خصوص کرایه سرویس مدارس برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که در سال‌های گذشته تصویب شورای شهر در خصوص کرایه سرویس مدارس با واقعیت متفاوت داشت بنابراین سعی کردیم تا کرایه مدارس را واقعی‌ کنیم.
 
ایرانمنش تاکید کرد: محقق شدن این مورد به نظارت شهرداری و سازمان حمل نقل بار و مسافر برمی‌گردد که بدون شک با نظارت این اتفاق خوب رقم می‌خورد.

 رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی افزود: در خواست شهرداری و سازمان حمل نقل بار و مسافر در خصوص کرایه سرویس مدارس در سه بخش خودروهای سواری، ون و مینی‌بوس مطرح شده است.

محمد امینی‌زاده رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان در ادامه بیان کرد: انتظار می‌رود این مصوبه با جزئیات به شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر برسد و با قیمت واقعی تفاوت نداشته باشد که بدون شک منوط به این است که نظارت جدی در نظر گرفته شود.
 
به گزارش «نذیر کرمان» در صحن علنی شورای شهر مطرح شد که در صورتی که سرویس در بلوک باشد مبلغ ورودی کرایه خودروهای سواری تا سه کیلومتر ۷۵۰ هزار تومان است.

برای خودروهای ون، تا سه کیلومتر ۶۰۰ هزار تومان، سه تا ۶ کیلومتر ۷۰۰ هزار تومان، ۶ تا ۹ کیلومتر ۸۰۰ هزار تومان، ۹ تا ۱۲ کیلومتر ۹۵۰ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلوکتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

برای خودروهای مینی‌بوس، تا سه کیلومتر ۴۵۰ هزار تومان، سه تا ۶ کیلومتر ۵۵۰ هزار تومان، ۶ تا ۹ کیلومتر ۶۵۰ هزار تومان، ۹ تا ۱۲ کیلومتر ۷۵۰ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلوکتر یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان است.
نکته آن‌که این مبالغ تصویب شده برای پنج روز در هفته و در ۲۱ روز ماه است.

انتهای خبر/ پسند
 
 


تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس کرمان

منبع:آرمـان
? تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس کرمان