تصویب حذف تعهد ارزی از صادرات پسته و خشکبار در برنامۀ هفتم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت:«روز گذشته،هشتم مهرماه،مصوبۀ حذف تعهد ارزی از پسته و سایر خشکبار در برنامۀ هفتم به تصویب رسید که امیدواریم مورد تأیید شورای نگهبان نیز قرار گیرد». حجت‌الاسلام حسین جلالی اظهار کرد:«صادرکنندگان محصولات کشاورزی،خشکبار و به‌ویژه پسته هر سال با وجود تعهد ارزی با مشکل مواجه […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت:«روز گذشته،هشتم مهرماه،مصوبۀ حذف تعهد ارزی از پسته و سایر خشکبار در برنامۀ هفتم به تصویب رسید که امیدواریم مورد تأیید شورای نگهبان نیز قرار گیرد».

حجت‌الاسلام حسین جلالی اظهار کرد:«صادرکنندگان محصولات کشاورزی،خشکبار و به‌ویژه پسته هر سال با وجود تعهد ارزی با مشکل مواجه می‌شدند».

وی ادامه داد:«با توجه به درخواست‌های مکرر نسبت به برداشتن تعهدات ارزی،روز گذشته هشتم مهرماه در برنامۀ هفتم مصوب شد که صادرات خشکبار تهاتری انجام شود و بر این اساس قیمت پسته می‌تواند افزایش زیادی پیدا کند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،نماینده رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد:«این مصوبه شامل پسته،سایر خشکبار و صنایع‌دستی هم می‌شود که امیدواریم مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد که پس از ابلاغ قابل اجرا خواهد بود». /پ




تصویب حذف تعهد ارزی از صادرات پسته و خشکبار در برنامۀ هفتم

منبع:خبر کرمان
?

تصویب حذف تعهد ارزی از صادرات پسته و خشکبار در برنامۀ هفتم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی