تصوبب آموزش خبرنگاری بحران در شورای اطلاع رسانی استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محسن روحی صبح امروز در نشست با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار داشت: فضای رسانه‌ای و خبرنگاری خیلی متنوع شده است. وی با بیان اینکه هر روز در غزه خبرنگار شهید داریم، خبرنگارانی که آه و اشک مظلومان […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محسن روحی صبح امروز در نشست با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار داشت: فضای رسانه‌ای و خبرنگاری خیلی متنوع شده است.

وی با بیان اینکه هر روز در غزه خبرنگار شهید داریم، خبرنگارانی که آه و اشک مظلومان را به تصویر می‌کشند، گفت: مردم غزه در شرایط بسیار سختی دارند و هر لحظه شاهد جنایات وحشتناک رژیم صهیونسیتی هستند که برخی از این صحنه‌ها توسط خبرنگاران منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به مشکلات خبرنگاران خبرگزاری‌ها در استان کرمان، عنوان کرد: سرمنشأ برخی از این مشکلات از گذشته است و در دوره‌ای مجوز مطبوعات زیادی داده شده که اصلاً در این مسیر نبودند.

وی با بیان اینکه در شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان مصوب شد که دوره آموزشی برای خبرنگاران در حوزه بحران برگزار شود و امیدواریم به نتیجه برسد، ادامه داد: این آموزش، بعد از حادثه تروریستی در کرمان حتماً ضرورت دارد و پیگیر هستیم به نتیجه برسد.

روحی با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر بسیار زیاد بود و به‌ویژه در حوزه زیرساخت‌ها کارهای خوبی شده است، خاطرنشان کرد: در مراسم معارفه خودم دغدغه هنرمندان افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان بود که با حمایت دولت سیزدهم به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم که مشکلات رسانه‌ها را پیگیری کنیم و این کار حتماً انجام خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همکاری خود رسانه‌ها این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف بشود.

به گزارش تسنیم در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان که به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار برگزار شد بخشی از مسائل و مشکلات خبرنگاران استان کرمان مطرح شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




تصوبب آموزش خبرنگاری بحران در شورای اطلاع رسانی استان کرمان

منبع: تسنــیم
? تصوبب آموزش خبرنگاری بحران در شورای اطلاع رسانی استان کرمان