تشکیل ۱۷ پرونده قضایی در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۷ پرونده در دستگاه قضا استان کرمان تشکیل شده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جلالی رحمانی امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمان ضمن عرض تبریک به‌مناسبت حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات دور […]



رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۷ پرونده در دستگاه قضا استان کرمان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جلالی رحمانی امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمان ضمن عرض تبریک به‌مناسبت حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از مشارکت آحاد ملت ایران و اقشار مختلف مردم که روز گذشته با حضور خود سنگ تمام گذاشتند و حضور دشمن‌ کور‌کن داشتند، تشکر و قدردرانی می‌کنم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: از شور و نشاطی که مردم در برگزاری انتخابات با حضور خود ایجاد کردند و از اصحاب رسانه که زحمات بسیار کشیدند و از گروه‌های مردمی و جهادی تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: مشارکت مردم در سطح استان کرمان نسبت به دوره اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیار خوب بوده‌ است، به گونه‌ای که در دور دوم انتخابات، مردم استان کرمان ۵۵ درصد مشارکت داشته‌اند که این عدد مشارکت، عدد قابل قبولی است.

وی در خصوص میزان آرا در سطح استان کرمان ابراز کرد: تعداد آرا ماخوذه در سطح استان ۱ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۲ رای بوده است که از این تعداد ۱ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۴۰ رای صحیح و تعداد ۲۳ هزار و ۲۵۲ رای باطله بوده است و گفتنی است از تعداد آرا صحیح، آقای سعید جلیلی ۷۷۳ هزار و ۵۹۱ رای و آقای پزشکیان ۴۷۹ هزار و ۲۴۹ رای کسب کرده‌اند.

جلالی با بیان اینکه در حوزه امنیت از نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی، فراجا، سپاه و بسیج تشکر و قدردانی می‌کنیم و دو دور انتخابات، بدون حاشیه امنیتی برگزار شد، عنوان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها، با حمله سایبری در زیرسا‌خت‌های استان مواجه بودیم، دو سیستم آلوده بود که با هوشمندی و هوشیاری تیم فنی و اقدامات تیم امداد سایبری مشکل را برطرف کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به برگزاری سه انتخابات از اواخر سال گذشته تا روز گذشته در سطح استان کرمان در ۲ هزار و ۴۲۷ شعب اخذ رای عنوان کرد: در انتخابات برگزار شده، شاهد سلامت انتخابات بوده‌ایم

وی با بیان اینکه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۷ پرونده در دستگاه قضا شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخابات فضا موجود، فضا همدلی است و پیروز اصلی این رقابت مردم ایران هستند و حضور روز گذشته مردم استان کرمان تجدید میثاق با ولایت بود.

انتهای خبر/م


تشکیل ۱۷ پرونده قضایی در انتخابات

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تشکیل ۱۷ پرونده قضایی در انتخابات