تشکیل پرونده قضایی جرائم و تخلفات انتخاباتی

رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: تشکیل پرونده جرائم انتخاباتی و محکومیت متخلفین در دستور کار است. به گزارش گروه شهرستان‌های  پایگاه خبری«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان راور؛ مسلم کاربخش با بیان اینکه قانون جدید انتخابات تبلیغات را ضابطه‌مند کرده، گفت: چسباندن پوستر تبلیغاتی نامزدها به مکان‌های عمومی جرم‌انگاری شده و مسئولیت […]



رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: تشکیل پرونده جرائم انتخاباتی و محکومیت متخلفین در دستور کار است.

به گزارش گروه شهرستان‌های  پایگاه خبری«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان راور؛ مسلم کاربخش با بیان اینکه قانون جدید انتخابات تبلیغات را ضابطه‌مند کرده، گفت: چسباندن پوستر تبلیغاتی نامزدها به مکان‌های عمومی جرم‌انگاری شده و مسئولیت آن به عهده مسئول اصلی ستاد انتخابات گذاشته شده است.

وی در تکمیل مطلب فوق، اظهار کرد: در جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفند‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، پوسترهای تبلیغاتی زیادی در اماکن عمومی چسبانده شده بود که در این خصوص پرونده قضایی برای هشت نفر از مسئولان اصلی ستادهای انتخاباتی تشکیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان راور اظهار کرد: به دلیل عدم نظارت و سوءمدیریت ستادهای انتخاباتی، تعدادی از مسئولان ستادهای انتخاباتی شهرستان راور تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

انتهای خبر/کمساری


تشکیل پرونده قضایی جرائم و تخلفات انتخاباتی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تشکیل پرونده قضایی جرائم و تخلفات انتخاباتی