تشریح دو راهبرد دشمن در سخنان رهبر معظم انقلاب

قاسم حبیب زاده کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن دو راهبرد را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از آنها دشمنی اقتصادی و یکی دیگر دشمنی رسانه‌ ای است. قاسم حبیب زاده در گفتگو با فت فتو؛ با بیان اینکه صحبت های رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مردم غیور آذربایجان حاوی نکات متعدد […]

قاسم حبیب زاده کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن دو راهبرد را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از آنها دشمنی اقتصادی و یکی دیگر دشمنی رسانه‌ ای است.

قاسم حبیب زاده در گفتگو با فت فتو؛ با بیان اینکه صحبت های رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مردم غیور آذربایجان حاوی نکات متعدد و زیادی بود، گفت: بسیاری از روشنگران به تبیین این بیانات در ابعاد مختلف پرداختند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب فرمودند دشمن دو راهبرد را در عرصه اقتصادی و رسانه ای در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: در حوزه اقتصادی روی سخن معظم له با کارگزاران حکومتی و دولتی است آنها باید از همه توان برای مقابله با این دشمنی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی بیان کرد: در حوزه عدالت اجتماعی کارهای بر زمین مانده بسیاری داریم و دولت سیزدهم که با شعار مردم گرایی و حل مشکلات مردم بر سرکار آمده، وظیفه و رسالت مضاعفی بر دوش دارد و با توجه به بیانات رهبری، هیچ کارگزاری نباید برای خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه شب و روز بشناسد.

حبیب زاده اظهار کرد: در حوزه رسانه‌ای، ابعاد مختلفی وجود دارد برخی رسانه های رسمی هستند مثل صدا و سیما و با توجه به شبکه هدایتگران هادیان سیاسی که ما در مجموعه بسیج داریم به نظر می آید که مقابله با دشمنی رسانه‌ای وظیفه امثال ما را زیاد می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: لازم است تمامی ارکان بسیج، فرماندهان پایگاه ها و امامان جماعت مساجد به این نکته توجه کنند و برای مقابله با و تاثیرگذاری منفی بر افکار عمومی و مخصوصاً افکار جوانان توسط امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه بیش از پیش در حوزه جهاد طبیعی به کوشیم و بکوشند.

انتهای پیام/ تاج الدینی
 




تشریح دو راهبرد دشمن در سخنان رهبر معظم انقلاب

منبع:آرمـان
? تشریح دو راهبرد دشمن در سخنان رهبر معظم انقلاب