تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور

بم – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت: در حال حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند. به گزارش نذیر کرمان، بهنام جعفری زاده در تشریح این خبر افزود: عوامل این باند، چندین مورد آدم […]

بم – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت: در حال حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش نذیر کرمان، بهنام جعفری زاده در تشریح این خبر افزود: عوامل این باند، چندین مورد آدم ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌نمودند و در یک فقره آدم ربایی بیش از ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضائی و اداری دستگاه قضائی مورد ربایش قرار نگرفته است، گفت: اعضای این باند در آخرین اقدام خود مبادرت به ربایش دو نفر از شهروندان بمی نموده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

جعفری زاده عنوان کرد: مخفیگاه متهمین در اسلام اباد خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضائی، طی عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمین مرتبط با این باند صادر شده است.

گفتنی است در این عملیات شهید “یاسر عبدلی” از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

وی تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات درانتظار عوامل این باند خواهد بود.

کد خبر ۵۷۸۱۹۵۱




تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور

منبع: مــهر
? تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور