تشریح برنامه‌های‌ سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته حقوق بشر آمریکایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست خبری برنامه‌های سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت بزرگداشت هفتم تیر ماه سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست خبری برنامه‌های سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت بزرگداشت هفتم تیر ماه سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و یاران امام و انقلاب و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شده بود، گفت: گروه‌های مذهبی و نیروهای مذهبی نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اگر همت نیروهای مذهبی نبود با وجود نیروهای لیبرال و مجاهدین خلق، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: با پیروزی انقلاب همه گروه‌ها از انقلاب سهم می‌خواستند و خیلی‌ها هم حاضر نبود نیروهای مذهبی در این عرصه حضور پیدا کنند و در راس قرار گیرند و اگر مردمی که انقلاب کرده بودند پشت سر امام حاضر نبودند، نظام و انقلاب را به دست آن نیروها و گروه‌ها بود.

وی بیان کرد:در سال ۶۰ مجاهدین خلق اعلام به مبارزه مسلحانه کردند، شخصبت ها و کسانی که نقش اصلی و بسیار زیادی در انقلاب داشتند را ترور و به شهادت رساندند؛ منافقین ۱۷ هزار نفر از افراد عادی و شخصیت‌ها را ترور کردند، هدف آنان از ترور و جنگ مسلحانه این بود که انقلاب را سرنگون کنند و یکی از کسانی که مورد هدف این گروهک قرار گرفت شهید آیت‌الله بهشتی به همراه ۷۲ تن از یاران وی بود.

انجم‌شعاع با تأکید بر این‌که شهید بهشتی نقش بسیاری در تثبیت نظام نقش داشتند، اظهار کرد: همه وظیفه داریم، شخصیت‌های بزرگمان را به خوبی معرفی کنیم و این مهم یک ضرورت است و مطبوعات و رسانه‌ها در این راستا بسبار می‌توانند کار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: از ششم تا دوزادهم تیر ماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است و این هفته فرصت مناسبی است تا جنایتی که آمریکا در ایران مرتکب شده است را عنوان کنیم.

وی با اشاره به شهادت چهار وزیر در بین شهدای هفتم تیر ماه ادامه داد: یادواره چهار شهید دولت در چهار اداره استان برگزار خواهد شد، همچنین مراسم محوری بزرگداشت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی سه‌شنبه ششم تیر ماه ساعت۲۰:۰۰ در گلزار شهدا کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع غباروبی و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهید قندی ساعت ۱۲:۰۰ روز گذشته، رونمایی از سردیس شهید فیاض‌بخش در روز گذشته، برگزاری یادواره شهید کلانتری در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ساعت ۱۰:۰۰ صبح، برگزاری مراسم یادواره شهید فیاض‌بخش ششم تیر ماه در اداره کل بهزیستی ساعت ۸:۰۰ صبح و برگزاری مراسم یادواره شهید عباسپور چهارشنبه هفتم تیر را از دیگر برنامه‌های مد نظر برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس در نماز جمعه و گلزار شهدا، برگزاری پویش از جنایات آمریکا، تولید پوستر جنایات آمریکا و برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و یاران امام و انقلاب در شهرستان‌ها، از دیگر برنامه‌ها مد نظر است.

انتهای خبر/م




تشریح برنامه‌های‌ سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته حقوق بشر آمریکایی

منبع:آرمـان
? تشریح برنامه‌های‌ سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته حقوق بشر آمریکایی