تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب استان از زبان استاندار کرمان

استاندار کرمان که عصر دوشنبه ۱۳ دی ماه به منظور بررسی مناطق سیل‌زده عازم شهرستان رودبار جنوب شد اخرین وضعیت مناطق سیل‌زده را تشریح کرد. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند‌ درباره جزییات سیل اخیر در جنوب استان گفت: در استان کرمان در ۹ شهرستان بارندگی شدیدی را شاهد بودیم که حتی تا ۲۰۰ میلیمتر […]

استاندار کرمان که عصر دوشنبه ۱۳ دی ماه به منظور بررسی مناطق سیل‌زده عازم شهرستان رودبار جنوب شد اخرین وضعیت مناطق سیل‌زده را تشریح کرد.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند‌ درباره جزییات سیل اخیر در جنوب استان گفت: در استان کرمان در ۹ شهرستان بارندگی شدیدی را شاهد بودیم که حتی تا ۲۰۰ میلیمتر نیز در برخی مناطق گزارش بارندگی را داشتیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر اندیشیده شده و هشدارها و اطلاع رسانی به موقع پیرامون احتمال بروز بحران ناشی از بارندگی اظهار داشت: خوشبختانه در پی بروز سیل در برخی مناطق استان خسارت جانی نداشته ایم اما به بخش کشاورزی خسارت های زیادی وارد شده است.

زینی وند افزود: در حال حاضر سیستم آبرسانی به ۵۰ روستای تحت تاثیر سیل دچار مشکل است ضمن آنکه دسترسی جاده ای به ۱۳۶ روستا نیز به دلیل سیلاب قطع شده است.

مقام عالی دولت در استان کرمان که به منظور بررسی میدانی مناطق سیل زده به جنوب کرمان سفر کرده در ادامه این گفت و گو با ابراز امیدواری از اینکه با فروکش سیلاب وضعیت و مشکلات این مناطق نیز رفع خواهد شد تصریح کرد: همه امکانات برای امدادرسانی به مردم سیل زده بسیج شده اند و در حال حاضر هیچ کسی مشکل اسکان ندارد.

زینی وند با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان در مناطق سیل زده نیز گفت: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و فردا (سه شنبه) نیز مشکلات جزئی پیش آمده را با امدادرسانی فراگیر در استان رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام




تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب استان از زبان استاندار کرمان

منبع: بــرنا
?
تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب استان از زبان استاندار کرمان