تسهیلات میلیاردی به تاسیسات گردشگری کرمان اختصاص یافت

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تصویب اختصاص ۶۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۵ پروژه گردشگری استان کرمان خبر داد. فت فتو کرمان – علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت گردشگری در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری شهرستان رفسنجان گفت:  در استان کرمان ۱۵۲ پروژه در حوزه تاسیسات گردشگری در حال […]

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تصویب اختصاص ۶۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۵ پروژه گردشگری استان کرمان خبر داد.

فت فتو کرمان – علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت گردشگری در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری شهرستان رفسنجان گفت:  در استان کرمان ۱۵۲ پروژه در حوزه تاسیسات گردشگری در حال ساخت است و این تسهیلات از طریق بانک‌های عامل در اختیار سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری قرار می‌گیرد.

به گفته شالبافان ، حجم ریالی این سرمایه گذاری‌ها به ۲۱ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می گوید: از آنجا که کرمان مقصد گردشگری است، با بهره‌برداری از این حجم سرمایه‌گذاری بسیاری از مشکلات موجود در حوزه زیرساخت‌های صنعت گردشگری منطقه مرتفع می‌شود.

او گفت : با توجه به واقع شدن مزار سردار شهید سپهبد سلیمانی درکرمان این شهر در حال تبدیل شدن به یکی از شهر‌های زیارتی کشور است که نیاز به توسعه زیرساخت‌های آن در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری محسوس است.

شالبافیان می گوید: توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان در دستور کار وزارت میراث‌فرهنگی قرار دارد.

انتهای پیام/ح




تسهیلات میلیاردی به تاسیسات گردشگری کرمان اختصاص یافت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تسهیلات میلیاردی به تاسیسات گردشگری کرمان اختصاص یافت