تسهیلات اشتغالزایی در اولویت بانک‌های استان کرمان قرار گیرد

کرمان- معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: تسهیلات اشتغالزایی باید در اولویت بانک‌های استان کرمان قرار گرفته و با کمترین انحراف پرداخت شود. به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن‌زاده ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی بانک‌های استان، بر اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید با رویکرد جهاد تبیین، خدمات دولت به […]



کرمان- معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: تسهیلات اشتغالزایی باید در اولویت بانک‌های استان کرمان قرار گرفته و با کمترین انحراف پرداخت شود.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن‌زاده ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی بانک‌های استان، بر اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید با رویکرد جهاد تبیین، خدمات دولت به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی بر نگاه شرکت‌های تولیدی و صنعتی به روش‌های جدید و نوین تأمین مالی تاکید داشت و افزود: بزودی همایشی در این زمینه در کرمان برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید جدی گرفته شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی باید در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، اما بایستی دقت شود این تسهیلات با کمترین انحراف پرداخت شود.

وی سپس با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهید آیت‌الله رئیسی گفت: حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه دردناکی بود، اما مسیر خدمت‌رسانی در انقلاب اسلامی فراهم است.

حسن‌زاده تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کار کردن عبادت است و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

یادآوری می‌شود: شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر دفتر امور سرمایه‌گذاری استانداری، مدیران بانک‌های استان و نهادهای نظارتی و امنیتی برگزار شد.

کد خبر ۶۱۲۵۷۹۳


تسهیلات اشتغالزایی در اولویت بانک‌های استان کرمان قرار گیرد

منبع: مــهر
? تسهیلات اشتغالزایی در اولویت بانک‌های استان کرمان قرار گیرد