تسریع در تصویب تحقیق و تفحص از عمکرد اتاق بازرگانی ایران

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصای در نامه ای به رییس مجلس خواستار تسریع در تصویب تحقیق و تفحص از عمکرد اتاق بازرگانی ایران شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه آورده است: جمعی از نمایندگان مجلس برای انجام تحقیق […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصای در نامه ای به رییس مجلس خواستار تسریع در تصویب تحقیق و تفحص از عمکرد اتاق بازرگانی ایران شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه آورده است: جمعی از نمایندگان مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران هستند و اولین درخواست در ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹ به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است.

وی افزوده است: پس از آن دو تقاضای تحقیق و تفحص دیگر نیز با همین عنوان در تاریخ های ۸ تیر ۱۴۰۰ و سوم آبان ۱۴۰۰ واصل و کمیسیون اقتصادی با برگزاری چند جلسه و بررسی محورهای مورد نظر، ضمن ادغام تقاضا های مذکور درخواست تحقیق و تفحص را در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ تصویب کرد.

در ادامه این نامه آمده است: بر اساس آیین نامه داخلی در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۰ گزارش کمیسیون به صحن علنی ارسال شد و با توجه به رعایت مفاد آیین نامه داخلی و نیز با توجه به پیگیری های اعضای کمیسیون اقتصادی، خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به گذشت بیش از چهار ماه از ارسال گزارش کمیسیون اقتصادی، این گزارش در اولین جلسه نظارتی صحن علنی قرائت و به رای گذاشته شود تا پس از تصمیم صحن علنی اقدامات قانونی با تسریع زمانی انجام گردد.

انتهای پیام




تسریع در تصویب تحقیق و تفحص از عمکرد اتاق بازرگانی ایران

منبع: ایـسنا
? تسریع در تصویب تحقیق و تفحص از عمکرد اتاق بازرگانی ایران