تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها ضروری است | اخبار استان کرمان

نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: به منظور تسریع در انجام امور مردم روند احداث پروژه‌ها باید با سرعت بیش‌تری انجام شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» منصور شکراللهی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، میرشکاری فرماندار فاریاب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب […]




نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: به منظور تسریع در انجام امور مردم روند احداث پروژه‌ها باید با سرعت بیش‌تری انجام شود.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» منصور شکراللهی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، میرشکاری فرماندار فاریاب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب و‌ مسئولان محلی از پروژه بزرگ مجتمع اداری این شهرستان بازدید کردند.
 

نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در روند تکمیل این پروژه بزرگ تأکید کرد و افزود: به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات دولتی و تسریع در انجام امور مردم و مطلوب‌شدن فضای اداری، تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه بسیار مهم بوده و باید روند احداث آن با سرعت بیش‌تری دنبال و به بهره‌برداری برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: احداث مجتمع اداری فاریاب به متراژ ۳ هزار و ۵۰ مترمربع در دو طبقه برای استفاده برخی از ادارات این شهرستان در حال انجام است، این مجتمع در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۹۰۰ مترمربع و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

منبع/فاریاب خبر
انتهای خبر/پناهی


تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها ضروری است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها ضروری است