تسریع تامین آب پایدار از خلیج فارس برای شرب و کشاورزی زرندی‌ها

فت فتو/کرمان فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند با کسری ۴۰ درصدی آب روبرو است لذا درخواست تسریع تامین آب پایدار از خلیج فارس در بخش آشامیدنی و کشاورزی برای این شهرستان را داریم. سیدرضا حسینی نژاد صبح امروز ۲۶ اسفندماه در شورای اداری شهرستان زرند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان زرند […]

فت فتو/کرمان فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند با کسری ۴۰ درصدی آب روبرو است لذا درخواست تسریع تامین آب پایدار از خلیج فارس در بخش آشامیدنی و کشاورزی برای این شهرستان را داریم.

سیدرضا حسینی نژاد صبح امروز ۲۶ اسفندماه در شورای اداری شهرستان زرند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان زرند ۱۲ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد و خدمت به مردم این خطه باید ویژه باشد.

فرماندار زرند بیان کرد: در شهر زرند سال سختی را با تنش آبی پشت سر گذاشتیم و زرند تنها شهر دارای تنش آبی در استان کرمان بود. کشاورزان از عمق ۳۲۰ متری باید آب بکشند لذا مصرف برق برای پمپاژ آب بالاست.

او درباره وضعیت زغالسنگ نیز گفت: زغالسنگ می تواند اشتغال زیادی ایجاد کند اما به علت سیاست های نادرست وزارتخانه های کار و صمت این صنعت دچار مشکل شده و امروزه به یکی از معضلات استان کرمان تبدیل شده است.

حسینی نژاد از ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن سخن به میان آورد و اظهار کرد: معادن زیادی در شهرستان زرند وجود دارد اما زیرساخت لازم در این زمینه در شهرستان ایجاد نشده است و درخواست بازگشت ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن را داریم.

او در پایان از درخواست دانشجویان برای استقلال و انفکاک دانشگاه زرند از دانشگاه شهید باهنر سخن گفت.

انتهای پیام




تسریع تامین آب پایدار از خلیج فارس برای شرب و کشاورزی زرندی‌ها

منبع: ایـسنا
? تسریع تامین آب پایدار از خلیج فارس برای شرب و کشاورزی زرندی‌ها