تساوی مس رفسنجان و فولاد خوزستان به روایت تصویر

گروه استان‌ها- در ادامه رقابت‌های لیگ برتر دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از رفسنجان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز جمعه ۲۹بهمن ماه ۱۴۰۰ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان در ورزشگاه […]

گروه استان‌ها- در ادامه رقابت‌های لیگ برتر دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از رفسنجان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز جمعه ۲۹بهمن ماه ۱۴۰۰ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال| برتری گل‌گهر و مس رفسنجان و تساوی در ۴ بازی همزمان در نیمه اول
مدافع پیشین ملوان به مس رفسنجان ملحق شد
ربیعی: باید در نیمه اول ۲ گل به فولاد می‌زدیم
ربیعی: هدف‌گذاری ما برای سهمیه نیست اما جلوی بلندپروازی تیمم را نمی‌گیرم/ فقط یک بازیکن دیگر از لیگ یک می‌گیریم

اولین گل  این دیدار را شاهین توکلی برای مس رفسنجان در دقیقه ۴۲ و دومین گل بازی را محمدرضا خلعتبری برای فولاد در دقیقه ۷۰ به ثمر رساندند.

به گزارش تسنیم، مس رفسنجان با کسب یک امتیاز این بازی ۳۰ امتیازی شد و همچنان در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد.

استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران , استان کرمان , مربیان فوتبال ایران ,

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




تساوی مس رفسنجان و فولاد خوزستان به روایت تصویر

منبع: تسنــیم
? تساوی مس رفسنجان و فولاد خوزستان به روایت تصویر