ترک‌فعل در خصوص دومین جاده پرخطر استان کرمان

رئیس دادگستری رفسنجان از ورود جدی دستگاه قضائی برای پیگیری و حل مشکلات جاده رفسنجان _ نوق خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» حسین رمضانی‌زاده رئیس دادگستری رفسنجان در جلسه‌ای در جمع مسئولان بخش نوق اظهار کرد: مطالبه اکثریت مردم منطقه نوق بحث محور ارتباطی است که موضوع بسیار مهمی است. وی […]



رئیس دادگستری رفسنجان از ورود جدی دستگاه قضائی برای پیگیری و حل مشکلات جاده رفسنجان _ نوق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» حسین رمضانی‌زاده رئیس دادگستری رفسنجان در جلسه‌ای در جمع مسئولان بخش نوق اظهار کرد: مطالبه اکثریت مردم منطقه نوق بحث محور ارتباطی است که موضوع بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: این جاده یکی از پر تردد‌ترین و حاثه‌خیزترین جاده‌های استان کرمان است که حجم تصادفات منجر به فوت بالایی دارد.

رمضانی‌زاده بیان کرد: در راستای پیگیری و رفع نواقص جاده مذکور مهلت لازم به مسئولان اداره راهداری در سطح استان داده شده و تاکید شد به قید فوریت ضمن تهیه امکانات لازم و پیگیری جدی، نسبت به رفع مشکلات این جاده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی موضوع حفظ و احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم است، تصریح کرد: اگر طی یک ماه آینده اداره راهداری کار رفع نقاط حادثه‌خیز این محور را آغاز نکند دستگاه قضایی به‌عنوان یکی از وظایف اصلی به موضوع ورود و ترک فعل مسئولان را حتما پیگیری می‌کند.

رمضانی‌زاده به گلایه مردم و مسئولان این منطقه از شرکت ملی صنایع مس پرداخت و بیان کرد: علی‌رغم مصوباتی که در کمیته مسئولیت‌های اجتماعی داشتیم، لازم است هم مدیرعامل و هم اعضای هیأت مدیره صنایع ملی مس ایران مشکلات را ببینند و به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

وی نسبت به اراضی واگذار شده از ناحیه برخی از ادارات و نهادهای دولتی جهت اجرای طرح‌هایی که سالهاست طول کشیده و اقدام خاصی بر روی این اراضی انجام نشده گفت: طبق قانون می‌بایست این طرح اجرا شود اگر هم اجرا نشده دستگاه متولی، پیگیری قانونی را انجام و این اراضی را رفع تصرف و تحویل اشخاص یا نهادهایی بشود که واقعا اجرای طرح را انجام دهند یا به نتیجه مطلوب برسانند.

منبع: فارس
انتهای خبر/


ترک‌فعل در خصوص دومین جاده پرخطر استان کرمان

منبع:آرمـان
? ترک‌فعل در خصوص دومین جاده پرخطر استان کرمان