ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی مذبوحانه بود

امام جمعه جیرفت گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی توسط اسرائیل جنایتکار و با حمایت آمریکا اقدامی مذبوحانه و محکوم است. به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در اجتماع اعتراضی مردم جیرفت درپی ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: امروز ما […]



امام جمعه جیرفت گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی توسط اسرائیل جنایتکار و با حمایت آمریکا اقدامی مذبوحانه و محکوم است.

به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در اجتماع اعتراضی مردم جیرفت درپی ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: امروز ما با گردهمایی در گلزار شهدای شهر این مکان مقدس، اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار را محکوم و با سردادن شعارهای کوبنده با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و اعلام همبستگی می‌کنیم. 

 
امام جمعه شهرستان جیرفت بیان کرد: مردم شهر دارالولایه جیرفت ضمن‌ محکوم کردن این اقدام تروریستی و ددمنشانه توسط رژیم صهیونیستی در خاک ایران اسلامی، درخواست انتقام سخت از این رژیم غاصب را دارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم مطرح کرد: شهید هنیه مهمان در جمهوری اسلامی بود، وی یک روز قبل در مراسم تحلیف رياست‌جمهوری ایران اسلامی به دعوت رسمی و دیدار با رهبر معظم انقلاب شرکت کرد، در سحرگاه روز بعد به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسید.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی و مسئولان این نظام خصوصاً مقام معظم رهبری این مسئله را با جدیت پیگیری خواهد کرد و بر اوضاع داخلی و خارجی مسلط است و در زمان مناسب از مهمان شهید خود، شهید هنیه خون‌خواهی خواهد کرد.
 
خطیب جمعه جیرفت تأکید کرد: هدف از این اقدامات مذبوحانه نشان‌دادن چیزی جز عجز، ناتوانی و شکست رژیم غاصب در مقابل یک گروه اندک مردم مظلوم غزه نیست، بعد از ۱۰ ماه هیچ‌گونه دستاوردی برای این نبردی که آغاز کرده نداشته و قطعاً نخواهد داشت. 
 
وی اظهار کرد: این رژیم صهیونیستی به‌دنبال بهانه‌ها و ایجاد فرصت‌هایی است که به نحوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را عصبانی کند و او را وارد نبرد مسقیم و اقدامات مذبوحانه دیگری که قصد دارد انجام آن‌ها را دارد کند، اما غافل از این‌که نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به نیت شوم و پلید شما آگاه است. 
 
 
منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر / فلاح


ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی مذبوحانه بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی مذبوحانه بود