ترور راهی برای فرار از تله مقاومت | اخبار سیاسی

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی این حیوان وحشی که امروز در تله مقاومت در دنیا گرفتار شده است برای نجات خود دست به ترور می‌زند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دو دولتی هستند که تروریست دولتی را […]



نماینده مردم یزد در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی این حیوان وحشی که امروز در تله مقاومت در دنیا گرفتار شده است برای نجات خود دست به ترور می‌زند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دو دولتی هستند که تروریست دولتی را در دنیا نمایندگی می‌کنند، گفت: آمریکا وقتی به بن‌بست راهبردی در منطقه رسید دست به ترور شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت زد اما نه تنها به اهدافش نرسید بلکه خود را در منطقه محدود کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نایب آمریکا در منطقه غرب آسیا است که با فتنه انگلیس و آمریکا شکل گرفت و امروز با باند فساد و حماقت شیطان اداره می‌شود، ادامه داد: اولویت رژیم صهیونیستی ترور مخالفانش است، هر کس که مظلومیت مردم غزه را فریاد می‌زند به دست رژیم صهیونیستی ترور می‌شود.

جوکار با اشاره به اینکه اقدامات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و همچنین به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران نشان می‌دهد که این رژیم به بن‌بست استراتژیک رسیده است، تایید کرد: حاصل این اقدامات چیزی جز انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی نیست، این حیوان وحشی که امروز در تله مقاومت در دنیا گرفتار شده است برای نجات خود دست به ترور می‌زند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر حاج‌قاسم شهید شد یارانش هستند و راه او را ادامه خواهند داد، گفت: فرماندهان جبهه مقاومت بعد از شهید اسماعیل هنیه راه او را ادامه می‌دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: اراده جبهه مقاومت بر نابودی رژیم صهیونیستی است اما این رژیم اشغالگران با دست زدن به این اقدامات با دست خودش این نابودی را رقم می‌زند، این جسارت رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی برای آنها به‌دنبال خواهد داشت.

منبع: راه دانا
انتهای خبر/ طهماسبی


ترور راهی برای فرار از تله مقاومت

منبع:آرمـان
? ترور راهی برای فرار از تله مقاومت