تردد کامیون حامل مواد معدنی در شهر انار ممنوع شد | خبر کرمان

کرمان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: تردد کامیون حامل مواد معدنی در شهر انار ممنوع شده است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن فاطمی نژاد، صبح دوشنبه گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت عبور تریلرها در سطح شهرستان انار؛ از طریق ارشاد و راهنمایی رانندگان کامیون‌های حامل مواد معدنی از سوی […]



کرمان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: تردد کامیون حامل مواد معدنی در شهر انار ممنوع شده است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن فاطمی نژاد، صبح دوشنبه گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت عبور تریلرها در سطح شهرستان انار؛ از طریق ارشاد و راهنمایی رانندگان کامیون‌های حامل مواد معدنی از سوی پلیس راه و همچنین نصب تابلو در ابتدای خیابان شهدا و ابتدای جاده نوق به سمت انار این مصوبه وارد مرحله‌ی اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به اعطای مهلت به کامیون‌ها و نظر به تردد مکرر و متعدد تریلرهای حمل مواد معدنی در سطح شهر که موجب نارضایتی مردم از لحاظ ایجاد ترافیک، مشکلات و استرس والدین از جهت تردد دانش آموزان و عابرین پیاده از عرض خیابان شهدا، و نیز پیشگیری از وقوع تصادفات، با ورود دستگاه قضا به حل مسئله حل شد.

وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان انار از سمت نوق همراه با استقرار پلیس انتظامی و پلیس راه از ورود کامیون‌های حامل مواد معدنی به منطقه شهری جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: حسب مصوبه شواری تأمین، از ورود تریلرهای حامل مواد معدنی قبل از ورود به شهر جلوگیری به عمل آمد و این طرح تا زمان اطمینان از عدم تردد تریلرها ادامه خواهد داشت.

کد خبر ۶۲۷۰۸۱۳


تردد کامیون حامل مواد معدنی در شهر انار ممنوع شد

منبع: مــهر
? تردد کامیون حامل مواد معدنی در شهر انار ممنوع شد