تردد کامیون‌ها در مرکز شهر ممنوع شد | اخبار استان کرمان

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روزهای نخست بازگشایی مدارس در مرکز شهر زرند خبر داد.  به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، در آستانه فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نشست شورای ترافیک شهرستان زرند با حضور […]




معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روزهای نخست بازگشایی مدارس در مرکز شهر زرند خبر داد.

 به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، در آستانه فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نشست شورای ترافیک شهرستان زرند با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان مربوطه شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 
 عبدالقائم ترابی در این رابطه گفت: در این نشست، ساماندهی سرویس مدارس، نظارت بر تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌‌‌کشی خیابان‌ها، معابر و مقابل مدارس، ایمن‌سازی سرعت‌گیرها، اجرای خط‌کشی و… تا پایان شهریورماه از مواردی بود که دستگاه‌های مربوطه مکلف به اجرای آن‌ها شدند.
 
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری زرند یادآور شد: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در روزهای نخست بازگشایی مدارس در محدوده هسته مرکزی شهر ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.​​​​​

انتهای خبر/ زارعی


تردد کامیون‌ها در مرکز شهر ممنوع شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تردد کامیون‌ها در مرکز شهر ممنوع شد