تذکر درباره آبیاری خانه‌باغ‌های بردسیر با آب آشامیدنی

کرمان فت فتو – امام جمعه بردسیر در استان کرمان درباره استفاده از آب شرب برای آبیاری درختان در خانه‌باغ ها تذکر داد و خواهان مصرف بهینه آب بویژه در شرایط خشکسالی شد. به گزارش فت فتو حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کرمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بردسیر تاکید کرد: با توجه به […]

کرمان فت فتو – امام جمعه بردسیر در استان کرمان درباره استفاده از آب شرب برای آبیاری درختان در خانه‌باغ ها تذکر داد و خواهان مصرف بهینه آب بویژه در شرایط خشکسالی شد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کرمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بردسیر تاکید کرد: با توجه به خشکسالی، کمبود آب و در پیش بودن فصل گرما از مردم خواهش می کنم در مصرف آب و برق نهایت دقت را داشته باشند و به دیگران نیز توصیه به صرفه جویی کنند تا مصرف بهینه در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه به روز بهره وری و بهینه سازی مصرف نیز اشاره کرد و گفت: درباره اصلاح الگوی مصرف مقام معظم رهبری بارها متذکر شده‌اند و این امر بیانگر اهمیت این موضوع است؛ امروز جنگ، جنگ آب است و اگر در بحث مصرف رعایت نکنیم درواقع اسراف ما کمک به دشمن است.
 امام جمعه بردسیر همچنین با اشاره به طرح اصلاحات اقتصادی اظهارداشت: مسئولان نظارت شدید بر بازار و برخورد با متخلفان و محتکران داشته باشند و به پرداخت یارانه کسانی که یارانه آنان قطع شده و جزو اقشار مرفه هم نیستند، رسیدگی کنند.

به گفته وی ارز ۴۲۰۰ تومانی بستر بسیاری از رانت ها، فسادها و قاچاق در حوزه اقتصاد و معیشت بود.

امام جمعه بردسیر تصریح کرد: رییس جمهور با قبول تمامی سختی های کار، دست به جراحی این غده زده است بنابراین علاج این بیماری هرچند همراه با درد و سختی است اما نتایج خیلی خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید در این مورد همکاری کنند و البته درخواست ما از مسئولان نظارت شدید بر بازار و برخورد با متخلفان است.

حجت الاسلام کرمانی همچنین درباره تبعات پیری جمعیت هشدار داد و خواستار تدابیر جدی و کارشناسی در این زمینه شد.

وی سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری مردم دزفول را نیز گرامی داشت  و به اولین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم در کرمان اشاره کرد و گفت: روحانیت نقش اصلی و محوری را در انقلاب و دفاع مقدس داشته و مظلوم ترین قشر در جامعه، روحانیت است.

شهرستان بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




تذکر درباره آبیاری خانه‌باغ‌های بردسیر با آب آشامیدنی

منبع: ایرنـا
? تذکر درباره آبیاری خانه‌باغ‌های بردسیر با آب آشامیدنی