تحکیم امنیتی با حضور قالیباف در «ضایحه» | اخبار سیاسی

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به سفر رئیس مجلس به بیروت گفت: این بازدید علاوه بر تقویت روابط استراتژیک با حزب‌الله لبنان، به تحکیم همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی میان ایران و محور مقاومت کمک خواهد کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده […]



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به سفر رئیس مجلس به بیروت گفت: این بازدید علاوه بر تقویت روابط استراتژیک با حزب‌الله لبنان، به تحکیم همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی میان ایران و محور مقاومت کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ بهنام سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد مختلف سفر رئیس مجلس به ضایحه بیروت گفت: سفر قالیباف به ضاحیهٔ بیروت در این مقطع حساس، پیامی قاطع و روشن به دشمنان منطقه‌ای، به‌ویژه رژیم صهیونیستی است و این سفر نشان داد که ایران نه‌تنها در سطح سیاسی بلکه در عرصه عملی نیز به حمایت از مقاومت و مقابله با تهدیدات امنیتی پایبند است و ایران همواره در کنار محور مقاومت بوده و با هرگونه تهدیدی علیه امنیت منطقه‌ای با جدیت برخورد می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین تاکید کرد: این بازدید علاوه بر تقویت روابط استراتژیک با حزب‌الله لبنان، به تحکیم همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی میان ایران و محور مقاومت کمک خواهد کرد و حضور مقامات ارشد ایران در چنین نقاطی، می‌تواند زمینه‌ساز هماهنگی‌های عملیاتی و تقویت توان دفاعی نیروهای مقاومت باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره به تعهدات خود در قبال ملت‌های مظلوم منطقه پایبند است و این سفر نشان ‌دهنده ادامه این تعهد و آمادگی ایران برای حمایت از مقاومت در هر سطحی است. همکاری‌های امنیتی و نظامی میان ایران و مقاومت اسلامی لبنان به‌طور مداوم در حال گسترش است و این روند با توجه به تهدیدات روزافزون دشمنان، تقویت خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور در ضاحیهٔ بیروت و بازدید از محل حمله رژیم صهیونیستی، پیامی روشن داشت ایران در کنار ملت‌‌های منطقه و محور مقاومت است و هرگونه تجاوز با پاسخ قاطع و هماهنگ ملت‌های منطقه روبه‌رو خواهد شد این یک اصل اساسی در سیاست خارجی ایران است که همواره بر حفظ امنیت و ثبات منطقه تاکید داشته و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سعیدی این سفر را یک اقدام موثر در تقویت امنیت ملی منطقه‌ای و یک نمایش عملی از پیوند میان نیروهای مقاومت و ایران دانست.

انتهای خبر/م


تحکیم امنیتی با حضور قالیباف در «ضایحه»

منبع:آرمـان
? تحکیم امنیتی با حضور قالیباف در «ضایحه»