تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تا پایان سالجاری

به گزارش نذیر کرمان از گیلان؛ محمدرضا فلاحتگر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اکنون ۶۰ متقاضی پروژه ۲۰۰ واحدی آواگران طرح نهضت ملی مسکن شهر رشت به بانک معرفی شدند که امیدواریم در هفته دولت ۶۰ نفر از این متقاضیان واحد‌های مسکونی خود را دریافت […]



به گزارش نذیر کرمان از گیلان؛ محمدرضا فلاحتگر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اکنون ۶۰ متقاضی پروژه ۲۰۰ واحدی آواگران طرح نهضت ملی مسکن شهر رشت به بانک معرفی شدند که امیدواریم در هفته دولت ۶۰ نفر از این متقاضیان واحد‌های مسکونی خود را دریافت کنند.

وی افزود: سایر واحد‌های این پروژه ۲۰۰ واحدی نیز طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در بازه زمانی مختلف تحویل متقاضیان خواهند شد.

فلاحتگر تصریح کرد: در مجموع ۱۲۳ هزار نفر برای مسکن ملی در گیلان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۱۳ هزار واحد مسکونی در سراسر استان برای این متقاضیان در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان رشت و در محدوده مسکن مهر واقع در جاده لاکان حدود ۶ هزار واحد در حال احداث است، این واحد‌ها که در قالب چهار پروژه تعریف شده از پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۵ درصد برخوردارند.

وی گفت: در استان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر شرایط لازم را دارند؛ ۶۶۴ خانوار هم از مزایای این طرح بهره‌مند شده اند.
وی در خصوص مسکن خبرنگاران گفت: مکاتباتی در خصوص احداث مسکن برای خبرنگاران استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معرفی افراد واجد شرایط از سوی این دستگاه انجام شده و سایتی نیز تحت عنوان خبرنگاران راه اندازی شد که پیشرفت چندانی نداشت.

وی ادامه داد: راه حلی که راه و شهرسازی استان برای حل مشکل خبرنگاران ارائه می‌کند احداث مسکن در قالب پروژه‌های گروه ساخت است لذا خبرنگاران می‌توانند در قالب تشکیل شرکت تعاونی در این خصوص اقدام کنند و این اداره کل نیز برای تامین زمین مورد نیاز این پروژه آمادگی دارد.
انتهای پیام/


تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تا پایان سالجاری

منبع: بــرنا
? تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تا پایان سالجاری