تحویل ارز مسافرتی فقط در پشت گیت فرودگاه‌ها

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: طبق تصمیم جدید بانک‌ مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو  اختصاص داده شده است. بنا به اعلام بانک مرکزی،ارز مسافرتی در پشت گیت فرودگاه‌ها به مسافران تحویل داده خواهد شد و مسافران می‌توانند بعد از عبور از گیت،علاوه بر باجه بانک ملی،از طریق خودپردازهای مستقر در […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: طبق تصمیم جدید بانک‌ مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو  اختصاص داده شده است.

بنا به اعلام بانک مرکزی،ارز مسافرتی در پشت گیت فرودگاه‌ها به مسافران تحویل داده خواهد شد و مسافران می‌توانند بعد از عبور از گیت،علاوه بر باجه بانک ملی،از طریق خودپردازهای مستقر در فرودگاه نیز اسکناس دلار دریافت کنند.

به گزارش فردایکرمان به نقل از تسنیم،مسافران برای دریافت ۵۰۰ یورو باید بلیت مسافرت هوایی – گذرنامه معتبر – عوارض خروج پس از اخذ اسناد مثبته را به باجه بانک ملی در فرودگاه‌ها ارائه دهند.

مسافران برای دریافت ۳۰۰ یورو ارز مسافرتی زمینی،ریلی و دریایی نیز باید بلیت مسافرت دریایی و ریلی – گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار – ویزای کشور مقصد در صورت نیاز – عوارض خروج از کشور به باجه‌های بانکی ارائه دهند.




تحویل ارز مسافرتی فقط در پشت گیت فرودگاه‌ها

منبع:خبر کرمان
?

تحویل ارز مسافرتی فقط در پشت گیت فرودگاه‌ها

:اخبار استان کرمان – اقتصادی