تجهیز ورودی شهر سیرجان به پارکینگ کامیون‌ها

نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای ویژه شهرستان سیرجان امروز ۳۰ مهرماه برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در نشست بررسی مشکلات ترافیکی و آمار بالای تلفات جاده‌ای و شهری سیرجان، با اشاره به […]



نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای ویژه شهرستان سیرجان امروز ۳۰ مهرماه برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در نشست بررسی مشکلات ترافیکی و آمار بالای تلفات جاده‌ای و شهری سیرجان، با اشاره به تردد بالا در این شهرستان گفت: با گزارش‌های ارائه شده ۱۴ درصد از مجموع جان‌باختگان حوزه استحفاظی پلیس‌راه شمال استان در ۶ماهه اول امسال مربوط به سیرجان و بیش‌ترین تصادفات در محورهای این شهرستان به کرمان، بندرعباس و شیراز بوده است.

وی روشنایی کمربندی و احداث پل‌های عابر پیاده در محدوده این مسیر را از اولویت‌های شهرداری سیرجان خواند و افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز باقیمانده، ایجاد شیار لرزاننده و شانه‌سازی در جاده‌ها در فاز اول لازمه کاهش تلفات و تصادفات این شهرستان است.

بنابراین گزارش، در این نشست مقرر شد پارکینگ برای کامیون‌ها در ورودی شهر سیرجان و نصب دوربین موردنیاز در شریان‌های اصلی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/بارانی


تجهیز ورودی شهر سیرجان به پارکینگ کامیون‌ها

منبع:آرمـان
? تجهیز ورودی شهر سیرجان به پارکینگ کامیون‌ها