تجهیز ورودی سیرجان برای پارکینگ کامیون‌ها

نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای ویژه شهرستان سیرجان امروز ۳۰ مهرماه برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی در نشست بررسی مشکلات ترافیکی و آمار بالای تلفات جاده‌ای و شهری سیرجان، با اشاره به تردد بالا در این […]



نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای ویژه شهرستان سیرجان امروز ۳۰ مهرماه برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی در نشست بررسی مشکلات ترافیکی و آمار بالای تلفات جاده‌ای و شهری سیرجان، با اشاره به تردد بالا در این شهرستان گفت: با گزارش‌های ارائه شده ۱۴ درصد از مجموع جان‌باختگان حوزه استحفاظی پلیس‌راه شمال استان در ۶ ماهه اول امسال مربوط به سیرجان و بیش‌ترین تصادفات در محورهای این شهرستان به کرمان، بندرعباس و شیراز بوده است.

وی روشنایی کمربندی و احداث پل‌های عابر پیاده در محدوده این مسیر را از اولویت‌های شهرداری سیرجان خواند و افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده، ایجاد شیار لرزاننده و شانه‌سازی در جاده‌ها در فاز اول لازمه کاهش تلفات و تصادفات این شهرستان است.

بنابراین گزارش، در این نشست مقرر شد پارکینگ برای کامیون‌ها در ورودی شهر سیرجان و نصب دوربین موردنیاز در شریان‌های اصلی در دستورکار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/بارانی


تجهیز ورودی سیرجان برای پارکینگ کامیون‌ها

منبع:آرمـان
? تجهیز ورودی سیرجان برای پارکینگ کامیون‌ها