تجهیزات و ابزار ورزشی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شد

با حضور رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در راستای اجرای سیاست های طرح ملی ورزش و مردم ابزار ورزشی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شد. به گزارش نذیر کرمان، در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی تمرین با کش بدنسازی و وزنه ویژه مربیان ورزش روزانه با مدرسی امیر جعفری رئیس هیات ورزش […]


با حضور رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در راستای اجرای سیاست های طرح ملی ورزش و مردم ابزار ورزشی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شد.

به گزارش نذیر کرمان، در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی تمرین با کش بدنسازی و وزنه ویژه مربیان ورزش روزانه با مدرسی امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان ، ابزار ورزشی کش بدنسازی آقایان و بانوان و زیرانداز ورزشی به مربیان ایستگاه های ورزش روزانه تحویل شد.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان طرح ورزش و مردم را فرصتی مناسب برای مشارکت مردم در امر ورزش عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند از خدمات تخصصی ورزشی مربیان ورزش رپزانه در ایستگاه های ورزش روزانه بهره برده و با هدف بهبود سلامتی و تندرستی ورزش کنند.

امیر جعفری تصریح کرد: پیش از این نزدیک به ۳۰۰ دیسک فریزبی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شده و سمینارهای آشنایی و آموزشی این رشته نیز برگزار گردیده تا مردم با پرتاب و دریافت دیسک فریزبی به انجام تحرک فیزیکی وادار شوند.


تجهیزات و ابزار ورزشی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شد

منبع:یـزدان کـرمان
? تجهیزات و ابزار ورزشی در ایستگاه های ورزش روزانه توزیع شد