تجمع تعدادی از اهالی شهرک جوپارستان جلوی استانداری کرمان

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، امروز تعدادی از مردم ساکنان شهرک جوپارستان از توابع شهرستان کرمان ساعت 8 صبح جلوی استانداری این شهرستان تجمع کردند.  ملیحه غفاری به نمایندگی از این تجمع کنندگان در این باره به خبرنگار نذیر کرمان گفت: 30 سال پیش 3 هزار قطعه زمین در این شهرک به دستور […]

تجمع تعدادی از اهالی شهرک جوپارستان جلوی استانداری کرمان


به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، امروز تعدادی از مردم ساکنان شهرک جوپارستان از توابع شهرستان کرمان ساعت 8 صبح جلوی استانداری این شهرستان تجمع کردند. 


ملیحه غفاری به نمایندگی از این تجمع کنندگان در این باره به خبرنگار نذیر کرمان گفت: 30 سال پیش 3 هزار قطعه زمین در این شهرک به دستور استاندار وقت به مردم واگذار شد و شهردار جوپارستان پروانه و پایان کار برای ساخت و ساز در این شهرک صادر کردند.


وی ادامه داد: این شهرک از مزایایی از جمله خیابان کشی، برق و گازکشی برخوردار است اما متاسفانه آب ندارد و این در حالی است که جوپارستان روی قنات‌های بسیاری ساخته شده است.


11


غفاری افزود: به شهرک جمهوری که بعد از شهرک جوپارستان ساخته شد آبرسانی کردند و به ما اعلام می‌کنند کمبود آب دارند. در حال حاضر در این شهرک برای 800 ساختمان پایان کار و هزار پروانه ساخت صادر شده و 200 نفر هم در این شهرک سکونت دائم داریم که لیست این افرادی که سکونت دارند را خود استاندار می‌تواند در بیاورد.


وی عنوان کرد: آب شربی  را که با تانکر برای ما می‌آوردند را خریداری می‌کنیم. تا چندی پیش شهرداری به نرخ دولتی به ما آبرسانی می‌کرد ولی به ما اعلام کردند با شروع گرما و کمبود آب دیگر حواله‌ای جهت دریافت آب نمی‌دهند. همه ما که در این شهرک ساکن هستیم خود شهرداری هم در جریان است که هیچ ملک دیگری در کرمان نداریم  و از روی ناچاری و اینکه نتوانستیم در کرمان ساکن شویم به این شهرک آمده‌ایم و از مسئولان استان می‌خواهیم برای مشکل بی آبی شهرک‌مان چاره‌ای بیندیشند. 


انتهای پیام/

[ad_1]

[ad_2]

تجمع تعدادی از اهالی شهرک جوپارستان جلوی استانداری کرمان

منبع: ایـلنا
? تجمع تعدادی از اهالی شهرک جوپارستان جلوی استانداری کرمان