تجلیل از واحدهای نمونۀ صنعتی و معدنی در استان کرمان

فت فتو ـ گروه اقتصاد:صنعتگران،معدن‌کاران و تولیدکنندگان نمونۀ استان کرمان در بخش‌های صنعتی،معدنی،خدمات فنی و مهندسی،شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین پیشکسوتان حوزۀ صنعت و معدن و تشکل‌های نمونه در استان کرمان طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند. این مراسم،همزمان با هفتۀ صنایع کوچک و گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت،استاندار کرمان،رئیس کمیسیون […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:صنعتگران،معدن‌کاران و تولیدکنندگان نمونۀ استان کرمان در بخش‌های صنعتی،معدنی،خدمات فنی و مهندسی،شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین پیشکسوتان حوزۀ صنعت و معدن و تشکل‌های نمونه در استان کرمان طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

این مراسم،همزمان با هفتۀ صنایع کوچک و گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت،استاندار کرمان،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،رئیس فراکسیون معدن مجلس،رئیس سازمان صمت کرمان،رئیس اتاق کرمان،روسای خانه معدن،و خانه صنعت،معدن و تجارت ایران و کرمان،دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و جمعی دیگر از مسئولان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم،۱۳ واحد نمونۀ معدنی،۱۶ واحد نمونۀ صنعتی،چهار واحد نمونۀ دانش‌بنیان،یک واحد نمونۀ خدمات فنی و مهندسی و یک واحد نمونۀ «صنعتی و کارآفرین جوان» و همچنین،هفت طرح نمونۀ صنعتی،یک واحد مکتشف نمونۀ معدنی،یک نفر پیشکسوت حوزۀ معدن و یک پیشکسوت نمونۀ صنعت مورد تجلیل قرار گرفتند.

مهدی حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان در این مراسم که پیش از ظهر پنجشنبه ۲۸ مهرماه برگزار شد،اعلام کرد:«در استان کرمان با وجود همۀ شرایط سختی که وجود دارد،در شش ماه اول امسال نسبت به سال گذشته،رشد ۱۵ درصدی در تولید داشتیم».

به گزارش خبرنگار فت فتو،وی افزود:«واحدهای صنعتی و معدنی که در این شرایط سخت اقتصادی با تمام توان دارند تلاش می‌کنند و این،جای قدردانی دارد».

گفتنی است در این مراسم،مسئولان دولتی،روسای اتاق کرمان،خانه صمت کرمان،خانه صمت ایران،خانه معدن ایران و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس فراکسیون معدن مجلس طی سخنانی،ضمن اذعان به اینکه تولیدکنندگان شرایط اقتصادی دشواری را سپری می‌کنند،هریک از منظری،به مسائل و مشکلات حوزه‌های صنعت و معدن پرداختند و در پایان مراسم،از واحدهای نمونه تجلیل شد.

اخبار دیگر از این مراسم طی روزهای آتی در فت فتو منتشر خواهد شد. / الف

عکس:محمد لطیف کار




تجلیل از واحدهای نمونۀ صنعتی و معدنی در استان کرمان

منبع:خبر کرمان
?

تجلیل از واحدهای نمونۀ صنعتی و معدنی در استان کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی