تجلیل از خانواده معظم شهدای تمگران | اخبار استان کرمان

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قلعه‌گنج و فرمانده حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت، با خانواده معظم شهدای تمگران دیدار شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با حضور عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرمانده حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت با خانواده معظم شهدای تمگران دیدار و از آنان […]



با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قلعه‌گنج و فرمانده حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت، با خانواده معظم شهدای تمگران دیدار شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با حضور عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرمانده حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت با خانواده معظم شهدای تمگران دیدار و از آنان تجلیل شد.

 
در این دیدارها خانواده‌ معظم شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان پرداختند و در ادامه حاجب گفت: جهت بهره‌مندی از نصایح خانواده معظم شهدا و انجام وظیفه‌مان خدمت خانواده بزرگوار شهیدان مشرف می‌شویم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قلعه‌گنج ضمن ضمن طلب علو درجات برای شهیدان گرانقدر، هدف از این دیدارها را زنده نگه‌داشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه دانست و آن را در راستای رسالت نهاد بسیج و توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کرد.

انتهای خبر/ لعیا سالاری


تجلیل از خانواده معظم شهدای تمگران

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تجلیل از خانواده معظم شهدای تمگران