تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرمان»

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان» پیش از ظهر امروز، ۱۸ مرادماه با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و جمعی از فعالان فضای مجازی در شهرستان سیرجان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شدند. […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان» پیش از ظهر امروز، ۱۸ مرادماه با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و جمعی از فعالان فضای مجازی در شهرستان سیرجان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شدند.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در این مراسم صمن بزرگداشت روز خبرنگار و روز شهدای مدافع حرم، گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و محتوایی که می‌توان در این فضا منتشر کرد، معاونت فضای مجازی در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی شد و تلاش کردیم در تولیدات محتوایی با موضوعات ایثار و شهادت، اقداماتی داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد در فضای مجازی، افزود: تاکنون محتواهای بسیار خوبی از جمله کتاب‌های دیجیتالی و… برای انتشار در فضای مجازی تولید و در سطح استانی و ملی منتشر شده است و از این لحاظ کرمان ارائه خوبی داشته که امیدواریم با کیفیت تداوم داشته باشد.

مهدوی‌فرد اظهار کرد: امسال ۲۹۸ اثر در پنج بخش برنامه‌های کاربردی، پویانمایی و موشن، برنامه‌های صوتی و تصویری، سایت‌ها و پیام‌رسان‌ها و پیام‌های مجازی به جشنواره وارد شد که در این بین نوجوانان و جوانان بیشترین حضور را داشتند. از این تعداد در هر بخش سه اثر حائز رتبه شده و به جشنواره کشوری یافتند. در مرحله کشوری نیز از مجموع ۱۵ برگزیده، ۴ نفر کرمانی بودند که رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و مایه افتخار است.

انتهای پیام


تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرمان»

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرمان»