تجدید میثاق خبرنگاران کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز و در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، جمعی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان با حضور در گلزار شهدا، با اهدای گل و قرائت فاتحه، با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند. در این مراسم سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان توضیحاتی […]


نذیر کرمان/کرمان صبح امروز و در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، جمعی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان با حضور در گلزار شهدا، با اهدای گل و قرائت فاتحه، با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

در این مراسم سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان توضیحاتی درباره فعالیت شهدای خبرنگار کرمان ارائه و به بیان خاطراتی از آنها پرداخت.

همچنین سردار حسنی سعدی با اهدای هدایایی از خبرنگاران تجلیل کرد.

به گزارش نذیر کرمان، شهید غلامرضانامدار محمدی، شهیدحمید نظری مکی آبادی، شهید غلامرضاجعفری کرمانی پو، شهیدحاج حسن مصطفوی، شهید غلامرضا آتشی گوهری، شهید احمد محمدی، شهید اسماعیل عمرانی، شهید محسن کرموند، شهید حمید نظریان، شهید مرتضی چمن و شهیده آیدا قاسمی از شهدای حمله تروریستی کرمان شهدای خبرنگار استان کرمان هستند.

علاوه بر این، شهدا و جانبازان دیگری نیز از استان کرمان در بحث رسانه و تبلیغات فعال بودند که می‌توان به شهید عبدالمهدی مغفوری، سردار حسنی سعدی و سرهنگ سید ابراهیم یزدی اشاره کرد.

انتهای پیام


تجدید میثاق خبرنگاران کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

منبع: ایـسنا
? تجدید میثاق خبرنگاران کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی