تبیین مسائل اولویت‌دار کشور به همت اقشار تخصصی کشور/ ایمان ریشه در عاشورا و مقاومت دارد

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: یکی از مسائل بسیار مهم اقشار تخصصی بسیج تبیین مسائل اصلی و اولویت‌دار کشور است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حسین اکبری‌فرد عصر امروز در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان با بیان این‌که نشست امروز مزین به نام شهید غضنفر رکن‌آبادی است و هر […]

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: یکی از مسائل بسیار مهم اقشار تخصصی بسیج تبیین مسائل اصلی و اولویت‌دار کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حسین اکبری‌فرد عصر امروز در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان با بیان این‌که نشست امروز مزین به نام شهید غضنفر رکن‌آبادی است و هر کاری را با نام شهدا شروع کنیم قطعا تاثیرگذارتر است، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم اقشار تخصصی بسیج تبیین مسائل اصلی و اولویت‌دار کشور است.

 
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و با تاکید بر این‌که شعارهای هر سال باید به خوبی تبیین کنیم، اظهار کرد: دانشگاه‌ها تنها به سرفصل دروس نباید اکتفا کنند و باید مسئله‌ای از کشور را حل کنیم.
 
وی ابراز کرد: در سخنرانی‌ اخیر، مقام معظم رهبری به دو کلید واژه ایمان و امید در جوامع اسلامی تاکید داشتند که این دو مهم می‌تواند موجب هدایت جوامع باشد؛ ایمان ریشه در عاشورا، شهادت، پایداری ومقاومت دارد که این مقوله ریشه در هویت و فرهنگ اصیل ایرانی دارد.
 
اکبری‌فرد با بیان این‌که امید ریشه در مهدویت، ظهور و انتظار دارد، خاطرنشان کرد: حل گره مسائل کشور به دانشگاهیان است.

انتهای خبر/م 




تبیین مسائل اولویت‌دار کشور به همت اقشار تخصصی کشور/ ایمان ریشه در عاشورا و مقاومت دارد

منبع:آرمـان
? تبیین مسائل اولویت‌دار کشور به همت اقشار تخصصی کشور/ ایمان ریشه در عاشورا و مقاومت دارد