تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در ديدار رؤسای مجمع نمايندگان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت ۱۲ مرداد […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در ديدار رؤسای مجمع نمايندگان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت ۱۲ مرداد ماه، سالروز تأسيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد و تمام ماموریت‌هایی که در مقاطع مختلف انجام دادیده‌اید در این سه محور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان توجه به محتوای ارزشی در چهارچوب دین را محور اول دانست و ابراز کرد: در تمام مناسبت‌ها باید محتوایی را مد نظر داشته باشید و حول آن محتوا، مجلس و محفل برگزار شود.

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: مسئله مهم‌تر از محور اول، اطلاع‌رسانی مناسب به مخاطب است؛ آنجا که شعار است، آنجا که پیام است باید منتقل شود؛ بنابراین در همه مراسم‌ها و مناسبت‌ها، مسئله اطلاع‌رسانی به مخاطب، مسئله مهم‌تر است.

وی تأکید کرد: مسئله و محور مهم‌تر از دو مسئله قبل این است که محتوا و تبلیغ باید جهت‌دار باشد و جهت را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می‌کند که این محتوا باید در چهارچوب دین و با مجموعه‌های شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی باید انجام شود و در جهت انقلابی و اسلامی باشد که این حرکت، شما را با عبادت و نگاه آخرتی پیوند می‌زند.

انتهای خبر/م




تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد

منبع:آرمـان
? تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد