تبلیغات دشمن علیه ما به دلیل موفقیت‌های کشور است

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این‌که دشمن علیه ما تبلیغ، تهاجم و دشمنی می‌کند به دلیل موفقیت‌های ما در کشور است. سید مجید هاشمی دانا در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: فعالیت‌های بسیار زیاد و کارهای بسیار ارزنده‌ای در نظام جمهوری اسلامی انجام شده است و طی سال‌ها ابداعات و […]

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این‌که دشمن علیه ما تبلیغ، تهاجم و دشمنی می‌کند به دلیل موفقیت‌های ما در کشور است.

سید مجید هاشمی دانا در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: فعالیت‌های بسیار زیاد و کارهای بسیار ارزنده‌ای در نظام جمهوری اسلامی انجام شده است و طی سال‌ها ابداعات و کشفیات متعددی صورت گرفته است اما متأسفانه به دلیل آن‌که این مسائل به درستی تبیین نشده و به اطلاع مردم نرسیده، دشمن از این فرصت سو استفاده کرده و برخلاف جهت حرکت کشور تبلیغات می‌کند.

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین ادامه داد: با رویکرد جهاد تبیین می‌توانیم داشته‌هایمان را شناسایی کنیم و آن‌ها را به خوبی می‌توانیم عرضه کنیم؛ کارهای بسیار بدیع و ارزنده در کشور انجام می‌شود که از آن‌ها بی‌خبریم؛ بنابراین برگزاری همایش «روایتگران پیشرفت» یکی از ویژگی‌هایش این است که مسئولان رسانه‌ها حضور پیدا کنند تا با داشته‌هایمان آشنا شوند و آن‌ها را به تصویر بکشند و منعکس کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران اگر بداند چه داشته‌ها و پیشرفت را دارد، این مهم نقطه امید در قبال حرکت‎های منفی خواهد شد تا بتوانیم مقاومت و پایداری داشته باشیم؛ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند، اداره یک مملکت سخت است و در اداره کشور مشکلات، کمبود و کاستی‌هایی را داریم، اما این‌که ما داشته‌هایمان را نبینیم و تنها مسائل منفی را ببینیم، این خواست دشمن است تا ما را مأیوس و دلسرد از ادامه روند حرکتی‌مان کند.

هاشمی دانا ابراز کرد: این‌که دشمن علیه ما تبلیغ، تهاجم و دشمنی می‌کند به دلیل موفقیت‌های ما در کشور است، اگر نداشتیم نیاز نبود، علیه ما کار کند، کسی که بر علیه کسی کار می‌کند به این دلیل است که جلوی پیشرفت او را بگیرد؛ ما در کشور پیشرفت و گام‌های رو به جلو بسیار خوبی برداشته‌ایم و دشمن در تلاش است جلوی این اقدامات را بگیرد و داشته‌های ما را بپوشاند.

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس با بیان این‌که باید تلاش کنیم و واقعیت‌ها و داشته‌هایمان را به خوبی منعکس کنیم، عنوان کرد: اگر باور به داشته‌ها را در خودمان ایجاد کنیم، پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده در همایش«روایتگران پیشرفت» تصریح کرد: در بازدیدهایی که صورت گرفت شاهد اقدامات جهادی و نمونه مدیریت جهادی بودیم، این‌که ظرف مدت چهار سال گُهر پارک با آن عظمت و بزرگی ایجاد شده، بازسازی عملیات کربلا پنج دفاع مقدس طی بازه زمانی چهار ماه انجام شده است،این اقدامات بسیار عظمت دارد.

هاشمی دانا خاطرنشان کرد: یکی از مسائل دیگر همه جانبه دیدن کار در بازدیدهای انجام شده، مشاهده شد که تنها به صنعتی و معدنی بودن شرایط کاری خود نپرداخته‌اند بلکه به مسئولیت اجتماعی خود در کنار آن توجه کرده‌اند و شرایط و امکاناتی را ایجاد شده است که مردم بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

انتهای خبر/م




تبلیغات دشمن علیه ما به دلیل موفقیت‌های کشور است

منبع:آرمـان
? تبلیغات دشمن علیه ما به دلیل موفقیت‌های کشور است