تا۱۰روز آینده قطع احتمالی برق خانگی ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری فت فتو، عصر امروز سه شنبه ۲۳مرداد جلسه شورای شهر با موضوع پیگیری نارضایتی های مردمی در خصوص قطعی های مکرر برق با حضور باقرپور رئیس اداره برق انار در حالی برگزار شد که جلسه با دقایقی تاخیر به دلیل قطعی برق آغاز شد. در ابتدای جلسه ریاست شورا با بیان […]

به گزارش پایگاه خبری فت فتو، عصر امروز سه شنبه ۲۳مرداد جلسه شورای شهر با موضوع پیگیری نارضایتی های مردمی در خصوص قطعی های مکرر برق با حضور باقرپور رئیس اداره برق انار در حالی برگزار شد که جلسه با دقایقی تاخیر به دلیل قطعی برق آغاز شد. در ابتدای جلسه ریاست شورا با بیان نارضایتی […]

به گزارش پایگاه خبری فت فتو، عصر امروز سه شنبه ۲۳مرداد جلسه شورای شهر با موضوع پیگیری نارضایتی های مردمی در خصوص قطعی های مکرر برق با حضور باقرپور رئیس اداره برق انار در حالی برگزار شد که جلسه با دقایقی تاخیر به دلیل قطعی برق آغاز شد.

در ابتدای جلسه ریاست شورا با بیان نارضایتی های مردمی اظهار داشت: مردم میگویند حتی الامکان با اطلاع رسانی قبلی برق قطع شود تا بیش از این دچار مشکل نشوند.

باقر پور رئیس اداره برق انار با اشاره به ناترازی بین تولید و مصرف برق در سطح کشور گفت: مصرف ۹هزار‌مگاوات برق در سال گذشته به ۱۷هزار مگاوات برق در سال جاری رسیده است که این ناترازی یکی از دلایل اصلی قطعی برق می باشد.

وی با بیان اینکه قطعی برق کشاورزی مصوبه شورای امنیت ملی و دولت می باشد اظهار داشت: طبق این مصوبه قطعی ۵ساعت روزانه در چاه موتور های کشاورزی باید لحاظ شود و ما ناگزیر از اجرای این مصوبه برای جبران کمبود برق هستیم تا حتی الامکان برق شبکه خانگی قطع نشود.

رئیس اداره برق در خصوص قطعی برق بدون اطلاع رسانی قبلی گفت: در موارد اضطراری مانند امروز حتی ماهم در اداره برق انار از زمان قطعی برق اطلاع نداشتیم و به یکباره از کرمان اعلام شد که به دلیل شرایط اضطراری باید برق قطع شود.

رئیس اداره برق انار در خصوص این که قطعی برق شبکه خانگی تا کی ادامه دارد گفت: پیش بینی میشود تا ۱۰روز آینده این شرایط اضطراری و قطعی های احتمالی برق ادامه داشته باشد.




تا۱۰روز آینده قطع احتمالی برق خانگی ادامه دارد

منبع: انــارما
?تا۱۰روز آینده قطع احتمالی برق خانگی ادامه دارد : اخبار استان کرمان – ورزشی