تاکید مسئول بسیج هنرمندان استان بر هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری در رفسنجان

در دیدار بسیج هنرمندان استان با مسئولین رفسنجان بر همکاری و هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری تاکید شد. به گزارش فت فتواز کرمان؛ مسئولین سازمان بسیج هنرمندان استان و شهرستان رفسنجان با امام جمعه ، شهردار و معاون هنری و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند. […]

در دیدار بسیج هنرمندان استان با مسئولین رفسنجان بر همکاری و هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری تاکید شد.

به گزارش فت فتواز کرمان؛ مسئولین سازمان بسیج هنرمندان استان و شهرستان رفسنجان با امام جمعه ، شهردار و معاون هنری و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس کهنوجی شهردار به اهمیت و ضرورت وجود نقشه راه برای فعالیت های هنری در استان تاکید کرد.
وی هنر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای بیان ارزش های فاخر انقلاب دانست و از اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و شهرستان خبر داد.
سجادی معاون هنری شهرداری رفسنجان هم به بیان چالش ها و فرصت های موجود جهت فعالیت هنرمندان ارزشی پرداخت و آمادگی شهرداری را برای همکاری هنری با سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان اعلام کرد.
عباس پور رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان ضمن قدردانی از توجه و دغدغه ای شهردار شهرستان رفسنجان به هنر انقلاب اسلامی،همدلی همکاری و هم افزایی بین نیروهای انقلابی در عرصه فرهنگ و هنر را زمینه ساز تبیین ارزش های انقلاب در قالب هنر عنوان کرد و وظیفه همه فعالان هنری و فرهنگی را استفاده درست از زبان هنر به تعبیر رهبر انقلاب برای بیان ارزش ها دانست.
موحدی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان در پایان ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های کانون به نقش سازنده مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شهرداری و شورای شهر رفسنجان و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در اجرای برنامه های بسیج هنرمندان در شهرستان اشاره نمود..
گفتنی است، در این دیدار بر همکاری و هم افزایی ظرفیت های اجتماعی و هنری ارگان های شهرستان در راستای تعامل با مجموعه بسیج هنرمندان تاکید شد.




تاکید مسئول بسیج هنرمندان استان بر هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری در رفسنجان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? تاکید مسئول بسیج هنرمندان استان بر هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری در رفسنجان